“Lekker eten!”

Keukens: Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gezeten! Het restaurant zit bij het winkelcentrum. Lief personeel en een gevarieerde keus aan eten. Van Indonesisch tot Italiaans.

Datum van bezoek: september 2019

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al 2 jaar lopen we de beachwalk voorbij, maar nu toch maar eens een rondje gedaan daar. Buiten een drankje en wat heerlijke tapas gegeten. De tweede keer ook hoofdgerechten genomen. De hamburgers waren naar ons zin te rauw, er werd totaal niet moelijk gedaan en we kregen vrij snel nieuwe gerechten. Het personeel is erg vriendelijk, service is snel en eten lekker. Voor Bali is het wat aan de prijzige kant, maar het eten is het waard.

Datum van bezoek: juli 2018
21 juli 2018 beoordeeld

We aten hier zeer lekker, ook de cocktails waren goed. Het is wel gelegen naast een drukke baan in het Beachwalk shoppingcenter. Ook bediening was prima. Was wel iets duurder dan gemiddeld in Bali maar nog steeds veel minder naar Belgische normen.

Datum van bezoek: juli 2018
24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras met wel veel verkeerslawaai. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Probeer de rendang eens.

Datum van bezoek: oktober 2016
13 augustus 2016 beoordeeld

Kinderen wilde een keer wat luxer eten dan normaal met gezellige muziek en mooi uitzicht
Terras is gezellig met goed meubilair en goede bediening.
Eten is goed, ook lekkere dessert gerechten.
Prijzen zijn wel 2 a 3 keer hoger dan de gemiddeld restaurants in Kuta maar we aten met 5 man inclusief dessert en 2 drankjes voor maar € 75

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Cafe Sardinia bekeken, bekeken ook

In Cafe Sardinia geweest? Deel je ervaringen!