8 mei 2017 beoordeeld

We verbleven 3 nachten met onze zoon van 7 in dit resort. Het kinderzwembad met glijbaan vond hij geweldig. Hij heeft zich in dit resort prima vermaakt. Wij vonden dit resort als ouders helaas wat minder positief. Het eten is niet bijzonder en duur voor Balinese begrippen (als voorbeeld: gewone tosti zonder extra's bijna 6 euro). Drankjes zijn ook duur (0,5 liter Bintang bier kost 6 euro). Het is niet toegestaan om eten en drinken mee te nemen naar het zwembad. Ondanks dat je vlak bij het strand zit, krijg je dit gevoel helemaal niet. Vanuit de zwembaden zie je geen zee omdat het terrein gescheiden wordt door een lange hoge muur. Het strand is via een doorgangetje te bereiken. Het strand is rustig en vond ik best ok. Het resort heeft dagelijks meerdere happy hours. Er wordt overdag dan ook overdag flink gedronken. We hebben hier overigens geen last van ondervonden. Het publiek bestond over het algemeen uit Australiërs allemaal erg hartelijk waren. Gedurende de gehele dag vinden er activiteiten plaats in en rondom het zwembad (o.a. bingo, touwtrekken, bommetjes maken). Personeel was over het algemeen erg vriendelijk. De kamers waren prima ingericht maar niet overdreven sfeervol. Het ontbijtbuffet was prima, muziek stond wel erg hard. Bij vertrek wilde de room-attendant per se dat we haar naam vermeldde in het beoordelingsformulier van het hotel, wat ik een beetje vreemd vond. Op de hotelrekening wordt ongevraagd 2 dollar extra in rekening gebracht voor het steunen van een goed doel. Toen we bij het uitchecken netjes vroegen om dit van onze rekening af te laten halen, leek de vriendelijkheid van de dame achter de receptie verdwenen. Daar stonden we dan met onze koffers, zonder dat er gevraagd werd waar we heen ging of dat we een taxi nodig hadden. Heel bijzonder....... Ondanks dat ik me kan voorstellen dat veel vakantiegangers in dit resort de tijd van hun leven hebben, past het helaas niet bij ons.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn net terug van vakantie, we hebben 16 nachten in dit hotel doorgebracht. De kamers zijn prima, het personeel doet alles om het naar je zin te maken. Het is een goed onderhouden en schoon hotel. Het ontbijtbuffet is uitstekend, zowel westerse als Aziatische gerechten. De poolbar (swim in) is alleen voor volwassenen, kinderen onder de 18 mogen er niet op de barkrukken zitten en er mag niet gespetterd worden. Voor kinderen is er een apart zwembad. Ook voor rustzoekers is er een adult only zwembad. Het strand is om de hoek ( wel waterschoenen meenemen). In de omgeving heel veel winkels en restaurants. Het hotel ligt tussen de Discovery en Lippo mall in. Als we terug gaan naar Bali gaan we zeker weer naar dit hotel.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
27 januari 2017 beoordeeld

Sinds 1998 bezoek ik dit hotel minimaal eens per drie jaar. Het is dus voornamelijk sentiment wat me hier brengt. Als gast met mijn vriendin is er wel het een en ander op aan te merken. Maar dat heeft geheel te maken met het gegeven dat wij geen kinderen bij hebben en daardoor niet de rust vinden die we zoeken.
Als gezin met kinderen moet je niet twijfelen, en meteen boeken.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit resort is gericht op families. De zwembaden, kinderclub, en algemene sfeer is duidelijk familie-vriendelijk. Voor stellen zeker even goed geschikt! Goede, persoonlijke service. De staf onthoudt je gezicht en naam en doet z'n uiterste best het je naar de zin te maken.
Prima schone kamers met ruim balkon en nette badkamer. Voldoende standbedden aan het zwembad. Grappige entertainment service met voldoende variatie. Echt heel leuk! Goed dat het programma al duidelijk wordt aangegeven op de kamer, met een lijstje op de spiegel in de badkamer op de dag vooraf. Goed om je voor te bereiden. Mooie welkomst voor terugkerende gasten!!! Veilig gevoel in dit resort. Heerlijk relaxed. Ook prima geldwisselaar in het hotel. Wel ietsje duurder dan op de straat maar voelt een stuk veiliger omdat niet iedereen weet wat je hebt gewisseld en het een betrouwbare service is.
Er zijn speciale kamers voor gezinnen met kinderen. Wij hadden een normale superior kamer, die echt heel goed is. Prima bed, wel met een grote spiraalbodem of dergelijke, waardoor je wel ligt te stuiteren als je partner zich wat ruw omdraait. Er zijn gratis toiletartikelen zoals shampoo, body lotion en douchegel die dagelijks worden aangevuld. Kluisje in de kledingkast. Voldoende handdoeken op de kamer. Geen strijkplank en strijkijzer, maar wie heeft dat nodig in een zonneparadijsje zoals dit? ;-)
Gratis handdoekenservice aan het zwembad. Opvallend is dat men echt let op de gereserveerde handdoekjes, mannetjes komen langs om de onbewaakte handdoeken te noteren en deze worden écht na verloop van tijd verwijderd! Chapeau.
De restaurants zijn zeer goed. De golden lotus is een Kantonees - Szechuan restaurant. De kaart is wat overweldigend met z'n rijke keuze, maar dit is regelmatig verkozen tot een van de beste restaurants van Azië - en terecht! Laat je niet misleiden door de niet-zo-vreselijk-romantische inrichting of de hoeveelheid bezoekers, hun eten is echt geniaal!
H2O en Grace Kelly's zijn ook goed! Ben hier niet ziek geworden :-)))
Al met al een goed resort.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Had een kamer gekregen waar een probleem mee was, airco defect waardoor de gehele vloer drijfnat was, dit probleem was na een half uur verholpen doordat ik alle medewerking kreeg en een andere kamer toegewezen kreeg, nu aan de tuinzijde wat een upgrade betekende.
Heb bij de boeking de optie gekozen om half pension te boeken hier heb ik achteraf spijt van gehad, het restaurant poolside heeft diverse thema avonden waaronder Italiaans en aussie avond met burgers, wanneer ik in Indonesië ben dan wil ik graag genieten van de locale gerechten maar dat is puur persoonlijk, wel was er een keer een Indonesische avond in het hotel, alhoewel ze erg hun best hebben gedaan kon het niet tippen aan het restaurant waar ik inmiddels meerdere malen was geweest, ik heb weinig gebruik gemaakt van het dinner en ging zelf op zoek naar een leuk restaurantje waar er overigens voldoende van zijn, voor mij was logies/ontbijt voldoende geweest.
Verder een keurig hotel met vriendelijke behulpzame mensen en qua ligging ideaal, het strand wat bij het hotel hoort is matig.
Ontbijt is prima en in buffetvorm.

Terima kasih untuk tempat senang.

Edwin.

Verbleef: september 2016, reisde alleen