“Top bediening top restaurant. Chill place to be.”
Beoordeling van Warung Cantina

Warung Cantina
Geclassificeerd als nr. 37 van 1.155 Restaurants in Kuta
Keukens: Indonesisch
18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een rustige locatie ligt Warung Cantina. Ik kom er sinds kort...maar kom er graag terug. De altijd vrolijke bediening het heerlijke eten en ook nog eens de meer dan schappelijke prijzen maken het voor mij een top warung. Mix Gay en Gay minded people. De strandbedje kosten 50k en dat is goedkoop voor Balinese begrippen. Voor dezelfde prijs kun je bij de dames ook nog eens een leuke sarong kopen. Mij zie je hier vaker.....

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja, hier komen wij al jaren. Heerlijk rustig strand, en in de middag hier effe lunchen. Schitterende gaten in de bediening, lekker muziekje. En de prijs, waar hebben we het over.
Volgens jaar zien wij hier weer!

12 augustus 2017 beoordeeld

Leuk zaakje op het bekende strand bij Seminyak. Wanneer je de wat duurdere beachclubs wilt ontlopen, is dit een super alternatief. Normale prijzen en heerlijk eten maakt Warung Cantina een leuke plek om te lunchen en te chillen!

23 april 2017 beoordeeld

Van oorsprong een gay locatie maar inmiddels een mixed place. Voor het restaurant worden bedjes verhuur voor een voordelige prijs van 50.000 IDR. In Seminyak inmiddels erg goedkoop. Het restaurant serveert ook op het strand. Tegen de avond maken de bedjes plaats voor zitzakken. Een fijne plek, er is een douche en een schoon toilet. Een relaxte sfeer.

27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke beach warung aan het einde van een doodlopende weg. Heerlijk eten met uitzicht op het zwarte zandstrand en als je geluk hebt enkele surfers.

Reizigers die Warung Cantina bekeken, bekeken ook

In Warung Cantina geweest? Deel je ervaringen!