“Lekker snoepen”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is alles toch weer heerlijk en zo veel keus.
Zijn hier tijdens onze vakantie weer een paar keer gaan smullen,maar toch oppassen dat je niet verslaaft raakt.

RamaRestoBali, Manager van Flapjaks, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

Dear Valued Guest,
Martien G
Thank you for being a loyal customer of Flapjaks and taking your time to recommending us here. We are delighted to know that you very much enjoyed with our food. We surely look forward to welcoming you again for your next holiday.
Warmest regards from Rama Restaurants Bali. All about Food, Fun and Passion.

6 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier ontbeten. Zoveel
Keuze in pancakes en wafels . Met ijs, fruit, chocola ,champignons ,kaas echt van alles. De pancakes met fruit en Cream cheese is erg lekker, alles
Met een bolletje ijs! Er zijn ook gewoon broodjes en koffie . Het ijs is echt verrukkelijk!de
Mango juice is super lekker hier.

Dear Valued Guest,
Tammmmm85
Thank you for visiting us and taking your time to share your experience here. We are delighted to know that you very much enjoyed with our food, desserts and the beverage as well. We surely look forward to welcoming you again next time. Warmest regards from Rama Restaurants Bali. All about Food, Fun and Passion.

4 november 2016 beoordeeld

Wij hadden hier een beide een pannenkoek met kaas en kaassaus besteld. De pannenkoek smaakte meer naar een cake i.p.v. een pannenkoek en de kaassaus smaakte meer naar champignon saus. Daarnaast hadden we nog een orange juice besteld welke mierzoet was en waarschijnlijk niet vers geperst was. Tegenvaller.

10 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst bij Flapjaks geweest en het was super lekker, ik heb de flappy burger genomen en mijn vriendin de een wafel met banaan en ijscreme, en beide waren heel lekker, zeker een aanrader voor mensen die het nog niet kennen

2 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier laat op de avond een dessert komen eten. Ik heb een crepe met banaan, rozijnen en ijs genomen. Erg lekker! Ze geven je enorme porties en ze hebben lekkere koffie! De pannenkoeken worden er helaas niet zelf/vers bereid.

Reizigers die Flapjaks bekeken, bekeken ook

In Flapjaks geweest? Deel je ervaringen!