“Vroeger was het beter”

Keukens: Cubaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor dit bezoek was het 1 1/2 jaar geleden dat ik hier was geweest. In die 1 1/2 jaar is de zaak flink achteruit gegaan. De kwaliteit van het eten is achteruit gegaan terwijl je voor Balinese begrippen er veel voor betaald. Personeel niet attent en meer bezig met elkaar. Het was vroeger eerst een geweldige tent. Tegenwoordig drama.

Zonde

22 maart 2017 beoordeeld

We zijn van de week flink teleurgesteld teruggekomen van een etentje in de Havana Club in Poppies Lane Kuta. Waren wij voorheen lyrisch over dit restaurant nu echter zijn wij teleurgesteld. Het enige wat (flink) omhoog is gegaan zijn de prijzen. De skewer waar wij altijd voor gaan was niet goed bereid, enkele dingen waren ronduit verbrand. Vorig jaar (toen was de prijs een stuk lager) kreeg je bijvoorbeeld bij de skewer nog diverse salades en sausjes. Nu lag er een blad sla en verder en een klein schoteltje met saus. Wij hadden gebakken aardappelen besteld en kregen zonder excuus french fries. Kortom het is er allemaal niet beter op geworden op de muziek na. Voorlopig hebben wij geen behoefte om nog een keer bij de Havana Club te gaan eten. Jammer!!

26 augustus 2016 beoordeeld

Heel goed restaurant, waar je na een paar weken Indonesië, ook iets anders kunt eten dan de bekende lekkere Indonesische gerechten, zeker met kinderen.
De kinderen genoten van heerlijke pizza, wijzelf verwende ons met een mega Burger en die was echt Mega. Verder nam een van ons een variant tussen een Indonesisch en Europees gerecht, met saté frietjes, heerlijk en tenslotte nam er ook nog een spaghetti. Iedereen genoot met volle teugen. Lekker biertje ( Large Bintang) erbij. Op de achtergrond een goed stuk muziek, een prima avond, die je even waande in Cuba te zijn !?!

26 juli 2016 beoordeeld

Prima restaurant in hartje Kuta/ ruime kaart met Indonesische, westerse, Italiaanse en Mexicaanse gerechten. Vriendelijke personeel en vlotte bediening. WiFi is aanwezig.

4 april 2016 beoordeeld

De Havana club moet je gewwest zijn als je van lekker eten hout en muziek en dan salsa dan is je avond top.
Bediening atent en vriendelijk.
Het was er wel heel warm , maar dat had misschien te maken met de plek waar wij zaten , het eten was goed

Reizigers die Havana Club bekeken, bekeken ook

In Havana Club geweest? Deel je ervaringen!