“Verschrikkelijk strand het Spanje van Indonesië. ”
Beoordeling van Kuta Beach - Bali

Kuta Beach - Bali
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 40,00*
Vanaf
Private Tour: Beaches of Bali
Geclassificeerd als nr. 39 van 118 dingen om te doen in Kuta
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verschrikkelijke plek is dit. Zo druk opdringerige verkopers en mensen op en rondom het strand. Begin van Kuta geen bedjes alleen stoelen. Stoelen wel gratis maar gelijk vier/vijf verkopers om je Heen. Druk op de weg wel breed strand om te lopen. Maar doet ons denken aan strand van Lorret Del Mar. Voor de jongere onder ons wel top. Voor oudere denken wij te druk dan is strand Canggu betere plek

25 april 2018 beoordeeld

kuta beach is een druk strand, vooral gericht op het verkopen van surflessen en strandbedjes,veel opdringerige mensen en verkopers.
het water is heerlijk met veel golven.

5 april 2018 beoordeeld

Jammer dat er zo veel afval op het strand ligt .Die zouden beter schoon gehouden moeten worden. Misschien een tip om afval bakken te plaatsen .

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas niet van mn zonsondergang kunnen genieten zonder opdringerige verkopers die je rotzooi verkopen incl een langdurig praatje

Helaas

Bekijk meer beoordelingen
11 maart 2018 beoordeeld

In de 30 jaar dat wij hier jaarlijks komen hebben wij Kuta Beatch steeds toeristischer zien worden,wat op zicht natuurlijk voor het eiland mooi en commercieel Goes is.Echter het wordt steeds vervuilder en goorder door de jaren heen.Wat eens het mooiste strand ter wereld was is nou een verzamelplaats van rommel geworden helaas.En realiseer je de overheid doet er helemaal niets aan.Vullen alleen hun zakken maar geen Vuilniszakken helaas.

Reizigers die Kuta Beach - Bali bekeken, bekeken ook

In Kuta Beach - Bali geweest? Deel je ervaringen!