Sheraton.com
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 188 per nacht.

The Kuta Beach Heritage Hotel Bali - Managed by Accor(Kuta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
White Rose Kuta Resort, Villas & Spa(Kuta)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 48 per nacht.

Adhi Jaya Hotel(Kuta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Patra Bali Resort & Villas(Kuta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Discovery Kartika Plaza Hotel(Kuta)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hard Rock Hotel Bali(Kuta)
  • Gratis parkeren
Grand Inna Kuta(Kuta)(Heel veel waar voor je geld!)
14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niks was bij dit hotel teveel gevraagd en zeer schone kamers. Aan de hoofdstraat van kuta maar door de slagboom heen heb je hier totaal geen last van. Strand bevindt zich aan de andere kant van de straat. Rust = lekker op het resort en wil je wat drukte steek je de straat over en je bent op het vrij drukke maar gezellig strand! Eenmaal tijdens ons verblijf was de airco gaan lekken (kan uiteraard gebeuren) en meteen 3 monteurs erbij en een schoonmaker om dit op te lossen. Al het personeel was zeer vriendelijk en hielden het hele resort ook keurig bij. Genoeg ligbedden bij het mooie zwembad waarbij er continue 1 man was voor de handdoeken en evt. praatje. Ook hebben ze elke dag een gratis activiteit die je met het personeel kan doen zoals cocktail maken of handdoeken vouwen! Wij gingen hierna naar het vliegveld en de receptie belde voor ons een Blue bird taxi, die er binnen minuut was. Backpacks werd door het personeel erin gezet en dit ritje koste ons php 70.000 naar het vliegveld

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
10 oktober 2017 beoordeeld

Let op! Kijk goed of dit hotel aan je eisen voldoet, in ieder geval nier aan die van ons.

Foto's zijn uitstekend genomen, waarschijnlijk op de dag van opening. Hotel bevindt zich aan een drukke straat, welke je moet oversteken om bij het strand te komen. Niet ideaal met kinderen! Daarnaast schort het aan hygiëne zowel aan het zwembad als op de kamer. We hebben o.a. meerdere keren moeten aangeven dat er schimmel achter op de wc-bril zit. Daarnaast hebben wij vanwege een penetrante geur de badkamerdeur continue dicht gehouden. De tegels e.d. worden nauwelijks schoon gemaakt en zit dus een 'vette' aanslag op.

Servetten worden tijdens het ontbijt hergebruikt en blijven dus liggen op de tafel. Mocht je overwegen om dit hotel te bezoeken, boek dan niet met ontbijt. Wanneer je op locatie besluit om mee te doen, dan ben je goedkoper uit. Daarnaast kun je met twee minuten lopen richting het noorden heerlijk ontbijten tegen een betere prijs.

De chauffeurs (onofficieel) die voor de deur staan vragen echt teveel geld voor een ritje. We hebben dit (als test) 2 keer gedaan. Wij raden aan om de schone blue taxi's met meter te bestellen bij de receptie of gewoon even op straat aanhouden.

De servicegerichtheid was direct bij aanvang nergens te bevinden. De koffers konden we bij aanvang zelf naar de lobby dragen. Uitleg over airco e.d. ontbrak. We moesten een stukje hout in een stekkergleuf stoppen om de airco aan te zetten. Minibar en overige snacks zijn niet inbegrepen, ook de condooms niet :)

Kamertip: Het straatgeluid zal in de tuinkamers minder gehorig zijn, echter nog steeds goed hoorbaar! 1e verdieping hoor je alles.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
28 september 2017 beoordeeld

Erg fijn hotel, direct aan zee en een goed en mooi terras direct aan de boulevard. Hier heb je een perfect zicht op voorbijgangers en kun je prima cocktails en wijnen drinken.
Eten en hapjes zijn zowel Oosters en Westers van een prima kwaliteit.
Het zijterras is ingericht om te zonnen en te relaxen aan het zwembad, als je niet op het drukke strand ertegenover wilt zijn.
Ontbijten zijn op grandioos zowel Oosters als Westers en zeer uitgebreid. Verder zijn de kamers erg ruim en fraai, schoon en compleet. Zeker een aanrader met een perfecte prijskwaliteitverhouding. Wanneer je meerdere nachten verblijft, zit je zeker goed en wordt je opgehaald op de luchthaven eventueel. Voor mij is dit zo goed, dat we niet eens verder kijken als we op Bali zijn.

Kamertip: superschoon en verzorgd en perfect gekoelde kamers
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
23 oktober 2016 beoordeeld

Wij zijn hier 2 dagen geweest. Prachtige kamer/huisje met een heerlijk bed. We werden geupgraded en dat is altijd fijn. Alhoewel je in het centrum van Kuta zit heb je het idee dat je erbuiten zit door de uitbundige tuin. Straat oversteken en je zit op het strand. Vriendelijke personeel, vlakbij het vliegveld (waar we voor 20 euro) werden opgepikt door het hotelpersoneel met een bordje met onze naam erop.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze keer verblijf van 14 dagen. Was weer geweldig. Dames van de Spa super vriendelijk. Housekeeping perfect en een geweldig ontbijt. Ook heerlijk vertoeven aan het zwembad, eventueel met een lekker hapje. Al het personeel bijzonder aardig en vriendelijk. Speciale dank aan Ngurah,Adi en Suardana. We hebben alweer gereserveerd!We voelen ons hier thuis!

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
wirasa w, General Manager van Kuta Seaview Boutique Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2016

Dear Jan O,
Thank you for sharing your 14 nights awesome holiday experience at Kuta Seaview Boutique Resort , Kuta -Bali .
We are very happy to learn that you have enjoyed another wonderful stay at our resort .
Jan O, Your Five Star review on trip advisor will assure other travelers to find the right choice for accommodation among others in Kuta Beach. Thank You !
We all look forward to welcoming you are back next year for more enjoyable stays with us and thanking you for recommending our boutique resort.

Best Regards,

wayan wirasa