“Toppie”
Beoordeling van Crumb & Coaster

Crumb & Coaster
Geclassificeerd als nr. 6 van 1.123 Restaurants in Kuta
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk meerdere keten gegeten. Erg hippe zaak met vriendelijk personeel. Goed eten. Heerlijke koffie.

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier al meerdere malen gegeten, en echt alles wat op de kaart staat is heerlijk. Alles is gemaakt van verse producten, het drankje ‘pass me the money’ is aan te raden, erg vervrissend. Royale porties, vriendelijk personeel. Zijn erg geïntreseerd wat je van het eten vind, als je iets laat liggen (omdat je het niet op krijgt) zullen ze altijd vragen waarom. Als je in de buurt bent zeker even binnenlopen. Ook voor koffie en gebak kan je hier terecht.

Groetjess.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Kuta hebben wij iedere dag gelucht ik dit restaurant. Het broodje met spinazie, bonen, feta kaas en gepocheerd ei is fantastisch! Ook is de sfeer heel relaxt en de muziek keuze is top. Zeker aan te raden!

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een zijstraat van de drukke uitgaanstraat zit dit mooie restaurant. Erg goed en lekker gegeten...uitgebreide kaart met diverse gerechten. Meer dan de moeite waard!

8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een fietsstop midden in het doolhof van kuta.
Een kopje kamille thee en een latte in een industrieel uitziend restaurant.
Een beetje thuis ( Eindhoven ) in de tropen. In dit doolhof van mini straatjes kon je alleen voetgangers, fietsers en brommers tegen.
Voor shoppers gelukkig ook nog winkeltjes.
Misschien is dit restaurant voor backpackers toch wat te modern.
Maar voor de Bali liefhebbers even een rustmoment.

Reizigers die Crumb & Coaster bekeken, bekeken ook

Kuta, Kuta District

In Crumb & Coaster geweest? Deel je ervaringen!