“Heerlijk eten!”
Beoordeling van Fat Chow Temple Hill

Fat Chow Temple Hill
Geclassificeerd als nr. 16 van 316 Restaurants in Jimbaran
28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben al meerder keren bij Fat Chow geweest en kom er iedere keer met plezier terug! Het eten is zo lekker en vers en goed op smaak. Ook het uitzicht is vooral in de avond prachtig. Fijne plek voor lunch en diner met goede cocktails!

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren gestuurd door een vriend! Zijn 2 dagen later al terug gekomen! Top concept, trendy interieur, lekkere wijnen! Het eten is "street" style, menu kaart nodigt uit om gewoon alles te proberen!

23 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit nieuw restaurant ligt op een prachtige locatie met uitzicht op jimbaran. Ligt wel aan een drukke weg maar daar merk je binnen niks van. Prachtig interieur en leuke kaart. Geen uitgebreide keuze maar wel voor ieder wat wils. Wij hebben er heerlijk gegeten en van een heerlijke mocktail genoten.

25 september 2015 beoordeeld

Wij hebben heerlijk gegeten bij Fat Chow. De kaart is niet uitgebreid maar is wel voorzien van heerlijke gerechten. Tof interieur en het eten wordt leuk geserveerd! Prima!

10 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van dit restaurant in de bergen. Jammer dat het aan de doorgaande weg ligt met veel verkeer.

De gerechten worden mooi opgediend en zijn kwalitatief goed. Een goede prijs/kwaliteit verhouding. De inrichting is trendy en smaakvol.

Een aanrader als je in Jimbaran zit.

Reizigers die Fat Chow Temple Hill bekeken, bekeken ook

Jimbaran, South Kuta

In Fat Chow Temple Hill geweest? Deel je ervaringen!