Vandaag geopend: 09:00 - 19:00
Erg goede gids

Beoordeeld op 19 augustus 2019
Martijn O
Leuke leerzame ervaring!

Tijdens onze rondreis in Bali heeft Seno ons het meeste van ubud van laten zien. Hij kent de ... meer lezen

Beoordeeld op 6 oktober 2018
Ruud J
via mobiele applicatie
Lees alle 63 beoordelingen

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Samen me Seno 2 dagen op pad geweest in de buurt van Ubud. Hij vertelt veel over de omgeving en helpt je goed op weg bij de verschillende tempels. Onder het rijden vertelt hij ook veel over Bali waardoor je een goede indruk krijgt van het eiland.

Datum van activiteit: augustus 2019
senofx83, Owner van Visiting Bali Travel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Bedankt Martijn dat jullie hebben mij contact opgenomen!

Ik hoop dat jullie een goede vakantie hier had.

Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

Tijdens onze rondreis in Bali heeft Seno ons
het meeste van ubud van laten zien. Hij kent de mooie plekjes en weet waar hij je mee naar toe moet nemen. Daarnaast heeft hij ons nog veel over Bali verteld, over het land, de cultuur enz. Het was een leuke en interessante dag, een aanrader voor als je wat van Bali wilt zien!

Seno spreekt ook nog eens heel goed Nederlands en Engels! Heel fijn

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Ik ben samen met mijn vriend 10 dagen naar Bali geweest, waarvan we 3 dagen hebben doorgebracht met Seno. We zijn 2 dagen naar Ubud geweest, waar we van de ene waanzinig mooie plek naar de andere reden. De 3e dag zijn we naar Nusa Lembongan geweest om te snorkelen en met manta’s te zwemmen, ongelooflijk mooi! Alles was bespreekbaar met Seno en hij voegt er ook zelf heel interessante, mooie en leuke plekken aan toe. Hij weet enorm veel over Bali en deelt dit met veel enthousiasme met je. Echt een aanrader om met Seno op stap te gaan, zeker ook met kinderen, aangezien hij ook Nederlands spreekt!

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 19 september 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn afgelopen 8 dagen in Bali geweest. Waarvan we drie dagen op excursie zijn geweest met Seno( die overigens ook Nederlands spreekt ) Tijdens deze drie dagen hebben we veel van het eiland kunnen zien. We zijn begonnen in Ubud waar we de rijstvelden en tempels hebben kunnen bezichtigen. Tweede dag gingen we naar het mooie eiland nusa Lembongan , hier hebben we de mooiste stranden gezien. We hebben midden op zee gesnorkeld waar we prachtige vissen en koraal tegen kwamen. De derde excursie dag zijn we naar het noorden van Bali gereden en hebben we kennis gemaakt met het mooie natuurgebied wat Bali te bieden heeft. Hier zijn we apen tegen gekomen , mooie velden en prachtige watervallen. Ondanks het korte verblijf hebben we dankzij Seno toch Bali kunnen ontdekken. Top gids !!!

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Tijdens mijn rondreis in Bali heeft Seno mij het noorden van Bali laten zien (vanuit Ubud). Hij kent de mooie plekjes en weet waar hij je mee naar toe moet nemen. Daarnaast heeft hij me nog veel over Bali verteld, over het land, de cultuur enz. Het was een leuke en interessante dag, een aanrader voor als je wat van Bali wilt zien!

Datum van activiteit: augustus 2018