“Heeft een metamorfose ondergaan”

Segara the Seaside Bar and Restaurant
Geclassificeerd als nr. 48 van 1.317 Restaurants in Denpasar
16 mei 2018 beoordeeld

We kennen dit restaurant al 20 jaar maar de laatste jaren kwamen we er niet veel meer.
Het leek of het een beetje in slaap gedommeld was.
Het feit dat de opbrengsten hoofdzakelijk ten goede komen aan de gemeenschap van Sanur, de scholen etc., hebben we altijd erg positief gevonden en was ook wel een reden "dat het wat meer mag kosten".
Het restaurant heeft dit jaar een metamorfose ondergaan.
De "eyecatcher" is opgeknapt als ook het restaurant, er is een groot buitenterras bijgekomen en een speciale koffiecorner waar behalve heerlijke koffie kunt drinken ook (vrij prijzige) vers gebrande koffie uit heel Indonesië kunt bestellen.
Ook is er een demonstratie koffie branden op de ouderwetse kleinschalige manier.
Het eten is er prima en goed verzorgd en het gebak bij de koffie is werkelijk een traktatie.
De zaakvoerder is erg vriendelijk en is graag bereid al je vragen te beantwoorden.
Ook het personeel is vriendelijk en veelal nieuw maar moet hier en daar nog wel wat bijgeschaafd worden.
Al met al komen we er graag nog eens terug.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een sandwich die er niet alleen lekker uitzag maar nog goed smaakte ook. Daarnaast een fraaie salade met blauwaderkaas, noten, knoflook, peer en o ja sla.

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Communityrestaurant met lekker eten en hart voor de gemeenschap. Inkomsten zijn voor scholing van kinderen. Lekker eten en bijzonder sfeertje op 14 februari.

11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier de tonijn steak en mie goreng gegeten. Beide gerechten waren lekker op smaak. De tonijn wilde we medium gebakken en deze was perfect medium. De locatie is erg mooi, direct aan de zee. Let er wel op om deet mee te nemen vanwege eventuele vliegen en muggen. Naast het restaurant zit een sportbar. Vanuit deze bar komt veel gezelligheid en muziek. Het personeel is vriendelijk.

21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant aan de zee. Stond een aantal maanden geleden slecht aangeschreven op TripAdvisor, maar de laatste 3 maanden allen maar positieve reacties.
Wij dus ook geprobeerd, was erg lekker, leuk was dat de saté op een soort mini BBQ werd geserveerd.
Lekker gegeten en een flesje wijn voor 190K
We gaan zeker nog een keer terug.

Reizigers die Segara the Seaside Bar and Restaurant bekeken, bekeken ook

In Segara the Seaside Bar and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!