Beoordeeld op 16 augustus 2018

Het laatste hotel na een rondreis van 21 dagen ..... mooi hotel, ligging iets buiten het centrum, maar met tuktuk vlot bereikbaar.
Een van de betere restaurants op de reis .... een uitstekend zwembad !!
Zeer vriendelijk, correcrt en behulpzaam balie / onthaal
een aanrader ...

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
SGautam, Owner van Hotel Surya, Kaiser Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2018

Thank you very much for your review. We hope you will stay with us again.

Beoordeeld op 28 juli 2018

Bij late check-in (middernacht) uitstekend verder geholpen door S. Singh aan receptie. Gedienstig, vriendelijk, beleefd en correct. Mooie kamers aangeboden gekregen, ontbijt prima verzorgd en dan het prachtige zwembad in de tuin. Kortom een echte aanrader in Varanasi om tot rust te komen...

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
SGautam, Owner van Hotel Surya, Kaiser Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2018

Thank you very much! We are happy to hear you enjoyed your stay.

Beoordeeld op 14 maart 2018 via mobiele applicatie

Aan de buitenkant een mooi hotel maar binnen is duidelijk dat er onderhoud nodig is aan het hotel. Ook is er vaak te weinig personeel zodat bediening traag is.
Mooi grasveld om buiten te eten

Ook het ontbijt heeft last van te weinig personeel.

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
SGautam, Owner van Hotel Surya, Kaiser Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2018

Thank you for your comments. We hope you will visit us again.

Beoordeeld op 26 augustus 2017

Gewoon goed hotel met lekker zwembad erbij. Wij waren met een groep van 28 personen en mochten op aanvraag lekker dineren in de grote groene binnentuin. Een lange tafel! en twee grote ventilatoren! Prima geregeld.
We gingen met riksja's naar de heilige rivier de Ganges. Dit was een belevenis! Wat een drukke straten, wat een hoop herrie en wat een hoop koeien!! Door de enorme drukte duurde deze tocht ongeveer 3 kwartier, maar echt een tocht om nooit meer te vergeten.

Verbleef: augustus 2017
SGautam, Owner van Hotel Surya, Kaiser Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2017

Thank you so much for your review. We are very happy that you enjoyed dining with us. You may also visit our Canton Royale Trip Advisor page for more infomraiton about our restaurant. Thank you.

Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Onze kamer was prima: mooi afgewerkt met goede materialen. Het restaurant in het hotel beschikt over een gevarieerde kaart met voor elk wat wils. De service en bediening in het hotel is accuraat en vriendelijk. Het hotel ligt ongeveer 15 minuten van de Ganges/oude stad. Het zwembad is ruim en het hotel beschikt over een gazon waar ook gegeten kan worden; airco's blazen koele lucht over het gazon.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Bedank J. E

Thank you very much for staying with us and your recommendations. We are very glad to hear that you enjoyed our restaurant and services. We hope you will choose us again. Thank you.