Beoordeeld op 25 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel Clarks Varanasi is een prima hotel met goede voorzieningen, met name de pool die in een aardige besloten binnentuin ligt.
De kamer ip de derde is ruim, kijkt uit op een binnentuin en ook de badkamer is netjes.
De wifi is minder florisant, niet echt stabiel en valt geregeld uit.
Het ontbijt is goed verzorgd en de staf is vriendelijk en zeer behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 10 december 2017

Typisch bruiloftenhotel geworden. Onder de de locals heeft het nog de naam, maar voor buitenlandse reizigers is het wel erg vintage aan het worden. Zo moet je voor de wifi nog gewoon betalen hier, en relatief flink ook $5 voor 24 uur. Nergens elders in India meegemaakt. De ontbijtzaal is een donker hol, het ontbijt matig. De kamers zijn zeer gedateerd, maar worden wel goed schoongehouden. Het zwembad is wel heel erg lekker. Reken in november en december op heel veel weddingparties. Wel heel aardig om mee te maken in Varanasi. Dit hotel is heel populair ervoor. We maakten er wel 3 tegelijk mee op een avond. Om 24:00 is het gelukkig stil.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 7 oktober 2017

Rommelige ontvangst waarbij wij zeer lang op onze sleutels moesten wachten. Intussen geluncht maar zelfs daarna waren de kamers nog niet gereed. Wifi zeer duur: 700 roepies per 24 uur. Kamer redelijk schoon. Twee flessen water worden nagebracht dus de kamers waren toen nog niet 100% gereed. Een kwartier daarna komen de koffers pas. Wasgoed kan alleen 's ochtends naar de laundry service gebracht worden alhoewel later 's avonds de zak met wasgoed toch van de kamer gehaald is. Badkuip ziet er slecht uit. Kit achter de wastafel deels verdwenen. Deksel van het reservoir van het toilet rammelt los. Geen warm water in de douche. Erg gehorig.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 mei 2016

De ontvangst in het Hotel Clarks Varanasi was zeer vriendelijk. De lobby is zeer mooi versierd. De kamer was zeer proper en gerieflijk. De Wifi was zeer goed maar wel betalend. Het eten was zeer lekker maar nogal koud. Er was ook een slechte organisatie in het restaurant.

Datum van verblijf: maart 2016
Satyajeet_Gopal, General Manager van Hotel Clarks Varanasi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2016

Geachte Gast ,

Groeten uit Clarks Varanasi waren !

Dus ik schrijf de Hartelijk dank voor uw feedback over het nemen van uw kostbare tijd van uw verblijf bij ons op TripAdvisor .

Hey, als ze leren Deligted wiegt U vonden onze kamer & Services. Wi- Fi en in dit geval dus de kosten Regrettbly Outsorsed en Haynes . Toekomstige evaluatie en zien of ze Waren deze sjaals gemaakt op Same Cain Kmplimentri Basis Bay.

Ik merkte ook op in de temperatuur heeft behoefte aan een tablet voor uw bezorgdheid van de totale activiteiten in het eten en het restaurant waren . E've gedeeld met de Zelfde My Head en de Food and Beverage team . E'm Argnaijd Better volgend bezoek Surrey U- ommuurde fonds dat dat .

Zij werden vervolgens verheugen ons genoegen Velkming opnieuw gebruikt.

Met vriendelijke groet ,
Satyajeet Gopal | +919336312074 | gm@clarkshotels.com

Beoordeeld op 21 oktober 2015

20 jaar geleden voor het eerst in de Clark's gelogeerd, toen was het één van de betere hotels van Varanasi, dit is echter door tientallen nieuwe hotels ingehaald, dit hotel is stil blijven staan, nodig toe aan wat vernieuwing.

Datum van verblijf: maart 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Satyajeet_Gopal, General Manager van Hotel Clarks Varanasi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2015

Dear Valued Guest,

Greetings from The Clarks Varanasi!

First and foremost, we thank you for taking your valuable time off to write your feedback of your stay on TripAdvisor.

We are deeply concerned to learn that your overall experience was below your expectations. As you must have seen, there was a refurbishment drive going on in the hotel and now most of our areas are already done. We are confident that you would notice the changes on your next visit to us.

We look forward to your continuous patronage to our hotel and we deem it a distinct privilege to be of service to you.

Best regards,
Satyajeet Gopal | +919336312074 | gm@clarkshotels.com