Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (398)
Beoordelingen filteren
398 resultaten
Waardering van reizigers
111
118
82
47
40
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
111
118
82
47
40
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 398 beoordelingen
Beoordeeld op 7 oktober 2017

Rommelige ontvangst waarbij wij zeer lang op onze sleutels moesten wachten. Intussen geluncht maar zelfs daarna waren de kamers nog niet gereed. Wifi zeer duur: 700 roepies per 24 uur. Kamer redelijk schoon. Twee flessen water worden nagebracht dus de kamers waren toen nog niet 100% gereed. Een kwartier daarna komen de koffers pas. Wasgoed kan alleen 's ochtends naar de laundry service gebracht worden alhoewel later 's avonds de zak met wasgoed toch van de kamer gehaald is. Badkuip ziet er slecht uit. Kit achter de wastafel deels verdwenen. Deksel van het reservoir van het toilet rammelt los. Geen warm water in de douche. Erg gehorig.

  • Verbleef: september 2017, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Howard19652014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 mei 2016

De ontvangst in het Hotel Clarks Varanasi was zeer vriendelijk. De lobby is zeer mooi versierd. De kamer was zeer proper en gerieflijk. De Wifi was zeer goed maar wel betalend. Het eten was zeer lekker maar nogal koud. Er was ook een slechte organisatie in het restaurant.

  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Staf M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Satyajeet_Gopal, General Manager van Hotel Clarks Varanasi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2016

Geachte Gast ,

Groeten uit Clarks Varanasi waren !

Dus ik schrijf de Hartelijk dank voor uw feedback over het nemen van uw kostbare tijd van uw verblijf bij ons op TripAdvisor .

Hey, als ze leren Deligted wiegt U vonden onze kamer & Services. Wi- Fi en in dit geval dus de kosten Regrettbly Outsorsed en Haynes . Toekomstige evaluatie en zien of ze Waren deze sjaals gemaakt op Same Cain Kmplimentri Basis Bay.

Ik merkte ook op in de temperatuur heeft behoefte aan een tablet voor uw bezorgdheid van de totale activiteiten in het eten en het restaurant waren . E've gedeeld met de Zelfde My Head en de Food and Beverage team . E'm Argnaijd Better volgend bezoek Surrey U- ommuurde fonds dat dat .

Zij werden vervolgens verheugen ons genoegen Velkming opnieuw gebruikt.

Met vriendelijke groet ,
Satyajeet Gopal | +919336312074 | gm@clarkshotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 oktober 2015

20 jaar geleden voor het eerst in de Clark's gelogeerd, toen was het één van de betere hotels van Varanasi, dit is echter door tientallen nieuwe hotels ingehaald, dit hotel is stil blijven staan, nodig toe aan wat vernieuwing.

  • Verbleef: maart 2015, reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank rene2610
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Satyajeet_Gopal, General Manager van Hotel Clarks Varanasi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 oktober 2015
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Greetings from The Clarks Varanasi!

First and foremost, we thank you for taking your valuable time off to write your feedback of your stay on TripAdvisor.

We are deeply concerned to learn that your overall experience was below your expectations. As you must have seen, there was a refurbishment drive going on in the hotel and now most of our areas are already done. We are confident that you would notice the changes on your next visit to us.

We look forward to your continuous patronage to our hotel and we deem it a distinct privilege to be of service to you.

Best regards,
Satyajeet Gopal | +919336312074 | gm@clarkshotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: november 2018, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
S_Angshuman, General Manager van Hotel Clarks Varanasi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 dagen geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
S_Angshuman, General Manager van Hotel Clarks Varanasi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken