Beoordeeld op 14 april 2016

Kamer (201) is goed met balkonnetje en uitzicht op de rivier. Lastige lichtschakeling. Om alle verlichting uit te doen klik je de ( hoofdschakelaar) knop om. Telefoon kun je niet meer opladen, toilet is stikdonker wanneer je daar gebruik van wilt maken in de nacht, Airco en vin werken dan ( gelukkig) nog wel. Lastig. Verder heb ik problemen gehad met het eten in het - rooftop - restaurant, er wordt niet hygiënisch gewerkt. Hield er buikloop aan over.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 januari 2016 via mobiele applicatie

We verbleven hier 3 nachten. Kamers zijn niet te groot maar verder prima als je een raam hebt. Lokatie is prima. Het enige probleem is het restaurant. Het personeel pakt voedsel met blote handen. Draagt glazen om gekeerd op de vingers van de linkerhand! Bestek wat op de tafel bleef liggen wordt door hen terug gelegd op de tafel bij de voorraad enz enz. Iedereen ziek naar huis. Niet goed. Vermijd al het voedsel hier. We zijn 6 maanden op reis geweest. Alleen hier ziek geworden!

Verbleef: januari 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 20 oktober 2015

Net hotel met balkon en uitzicht op een van de laatste Ghats. Ligt op het uiteinde van Varanasi en om van Asi Ghat naar Dasashvamedha Ghat te gaan mag met toch rekenen op 30 min. met een tuk-tuk. Er is geen lift.

Kamertip: Vraag een kamer op de eerste verdieping
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 november 2014 via mobiele applicatie

Locatie is top: aan de Ganges en in een levendige straat met alles wat je nodig hebt. Winkeltjes, relaxte koffietentjes, internetcafes, en taxi's en riksja's.
De kamers zijn perfect schoon.
Vind de prijs aan de hoge kant: €90,-
Er is geen lobby of gezamenlijke ruimte dus je moet uitwijken naar elders als je ergens wil zitten op een terras oid.
Wifi is te koop maar werkt erg traag. Je kan beter in de winkelstraat ergens gaan zitten om wifi te ontvangen.
Het eten is lekker in hun restaurant.

Verbleef: november 2014, reisde met vrienden
binu_10, Manager van Palace on Ganges, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2014

Thank's for your comments for our hotel .please visit again

Beoordeeld op 20 november 2014 via mobiele applicatie

Het hotel heeft vanaf het dak terras een goed uitzicht op de Ganges. Het dakterras is stoffig maar er word aan gewerkt het op te knappen. De kamer zijn klein maar schoon en netjes. Het ontbijt is voldoende en lekker. Het personeel is wisselend. En dat je voor de WIFI moet betalen vind ik niet meer van deze tijd!

• Verbleef: november 2014

Thank's for your comments for our hotel .we are renovating our roof top restaurant .cover whole restaurant and air conditioned with in one month.