Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (213)
Beoordelingen filteren
213 resultaten
Waardering van reizigers
60
83
43
14
13
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
60
83
43
14
13
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 213 beoordelingen
Beoordeeld op 1 december 2013

Tijdens mijn rondreis door India was dit mijn slechtste hotel ervaring.
Ik had een simpele kamer gereserveerd voor 3 nachten dit werd ook nog eens telefonisch bevestigd.
De dag dat ik vanuit Agra naar Varanasi vertrok, werd ik opeens gebeld met de melding dat mijn kamer niet meer beschikbaar was en dat ik een duurdere kamer moest nemen.
Dit zou echter maar voor 1 nacht zijn, daarna zou mijn kamer wel beschikbaar moeten zijn.
Omdat ik al was vertrokken vanuit Agra, heb ik hier maar mee ingestemd.

toen ik eenmaal bij het hotel was gearriveerd zeiden ze dat ze mijn kamer de komende 3 dagen niet beschikbaar hadden en dat ik alle dagen maar de duurdere kamer moest nemen.
Heel vreemd verhaal allemaal maar ze bedriegen je waar je bij staat.
Toen moest ik ook nog meteen alle nachten betalen, zonder op mijn kamer te zijn geweest.

Eenmaal betaald sloeg de sfeer om en werd het personeel erg onvriendelijk. Tevens loopt er ook heel veel personeel rond die niks doen. Dit gaat de hele nacht door.

Er zaten tevens ook allemaal vlekken op de lakens, leek wel urine te zijn.
Ik kan zo nog wel even doorgaan. Het was een groot drama.

Varanasi is een prachtige stad echter zou ik nooit meer naar dit hotel gaan!

  • Verbleef: maart 2013, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank DannyFSC046
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 oktober 2013

We kwamen s'avonds aan en via tripadvisor had ik dit hotel geselecteerd. We mochten onze eigen rugzakken naar boven dragen van het avond personeel, normaal geen probleem, maar als ze dan ook nog eens om geld gaan vragen, terwijl je net aan het omkleden bent met een voet tussen de deur. We zijn geen zeurpieten, maar dit was wel een minpunt.

De matrassen van de bedden zijn veel te hard, maar begreep van de vriendelijke eigenaar dat hier aan gewerkt werd. Voor de rest een schoon hotel, prima locatie in Varanasi en lekker rustig.

Jammer van het "tip" akkefietje...

  • Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank jasper_jaspers_1973
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 december 2012

Wij vermoeden dat de eigenaar smetvrees heeft, want dit was echt het meest schone hotel dat we gezien hebben. De kamers zijn ruim. De locatie goed, vlakbij assi ghat. Verder is het hotel een beetje saai; er is een dakterras maar daar wordt niets meegedaan. De eigenaar is niet heel sociaal.
Je kunt er ontbijten, maar dat is niet heel bijzonder.
Wil je echt lekker ontbijten, ga naar Aum Cafe (kom je langs als je naar Assi Ghat loopt), Amerikaanse eigenaresse en alles is hier even verrukkelijk!

  • Verbleef: november 2012, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Sophie H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 16 juni 2018

  • Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ManagerGanesha, General Manager van Hotel Ganesha, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 maart 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: maart 2018, reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ManagerGanesha, Owner van Hotel Ganesha, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken