“goed besteed geld”
Beoordeling van Cafe Sheroes Hangout

Cafe Sheroes Hangout
Geclassificeerd als nr. 9 van 360 Restaurants in Agra
28 augustus 2018 beoordeeld

zoals waarschijnlijk bekend, werken hier voornamelijk vrouwen die zijn verminkt doordat ze met een zuur zijn aangevallen. We hadden er over gelezen en besloten hier toch heen te gaan, omdat de opbrengst ook wordt gebruikt om te zorgen dat dit moet stoppen. In het begin is het toch best gek, maar na twee minuten valt het mee. Het eten en de service is prima. dus als je toch gaat eten, zorg dan dat je geld goed wordt besteed en ga hier een hapje eten.

8 augustus 2018 beoordeeld

India is een geweldig land vol tegenstellingen. Een bezoek aan dit restaurant raakt je door de confrontatie met het "harde" India en vormt tegelijkertijd een inspiratie door de wijze waarop de vrouwen omgaan met hetgeen hun is aangedaan. Bezuinig niet op de donatie - tel je zegeningen!

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant, ontmoetingsplaats heel veel respect en een schande voor mannen die in staat zijn zoiets te doen

9 december 2017 beoordeeld

Dit eettentje wordt gerund door vrouwen die slachtoffer zijn geworden van een zuuraanval. Het is vreselijk om te zien hoe ze daardoor verminkt zijn geraakt, maar ook geweldig wat voor ze te kunnen doen door in hun restaurant te gaan eten. De gerechten op de beperkte en volledig vegatarische kaart zijn niet geprijsd. Je kunt aan het eind van de maaltijd zelf bepalen wat je betaalt. Hoewel wij de gerechten op zich niet bijzonder vonden, was ons diner er wel een waardevolle ervaring. Wat mij betreft: ga er zeker heen als je Agra bent, en betaal royaal voor je maaltijd.

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wouw wat een gaaf initiatief is dit. Vrouwen die een zuuraanval overleefd hebben runnen deze cafeteria. We werden netjes bediend, het eten was lekker en we mochten zelf bepalen wat we wilden betalen. Het menu heeft dus ook geen prijzen bij de gerechten staan..
Er heerst een relaxte sfeer. Je kunt binnen (met airco) of buiten zitten en er worden ook wat souvenirtjes verkocht

Reizigers die Cafe Sheroes Hangout bekeken, bekeken ook

Agra, Agra District

In Cafe Sheroes Hangout geweest? Deel je ervaringen!