“Snelle bediening maar vooral heerlijke gerechten”
Beoordeling van Pinch of Spice

Pinch of Spice
Geclassificeerd als nr. 21 van 373 Restaurants in Agra
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
11 juni 2018 beoordeeld

Het is een groot restaurant aan een drukke weg. De manager heeft goed de wind eronder bij de bediening. De kaart is groot en de gerechten ook!! Maar de gerechten zijn heerlijk en de bediening goed. Het is een groot restaurant met vlotte bediening en een enorme kaart voor elk wat wils. Wij aten hier uitermate goed. Het is vers en er was geen aanmerking te maken. Het is een beetje hip en wat veel lawaai maar de keuken maakte alles goed. Perfect restaurant voor goed diner dat niet de he3le avond hoeft te duren. Wij vonden het echt prima en een verademing. Prachtige broden en currys. Aanrader.

Datum van bezoek: april 2018

26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is van prima kwaliteit. Hoeveelheden zoals overal erg groot. Het restaurant is (toen wij kwamen) voorzien van veel grote tafels met touringcar touristen. Banken langs de muur en hele diepe stoelen. Prijs is prima.

Datum van bezoek: februari 2018
30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een moderne ambiance met voornamelijk westerlingen.
Voortreffelijk Indiaas eten, uitstekende bediening.
Misschien wel het beste eten van onze vakantie, vanavond gaan we weer!
Niet duur!

Datum van bezoek: november 2017
30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor gevonden en ver boven verwachting. Het eten is buitengewoon en kost bijna niks. Ook zwaarder bier op de kaart. Flinke porties en uitstekende naan. Doen

Datum van bezoek: november 2017
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede butter chicken! Wel iets duurder, maar naar westerse maatstaven prima. De garlic naan was ook prima.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Pinch of Spice bekeken, bekeken ook

Agra, Agra District

In Pinch of Spice geweest? Deel je ervaringen!