The Lalit Laxmi Vilas Palace Udaipur(Udaipur)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 93 per nacht.

Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 121 per nacht.

Agoda.com
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 81 per nacht.

Agoda.com
  • Restaurant
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 123 per nacht.

Mewar Haveli(Udaipur)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 36 per nacht.

Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 123 per nacht.

Taj Lake Palace Udaipur(Udaipur)
Taj Hotels
17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier drie heerlijke dagen gehad. Super aardig personeel die je met alles willen helpen, prima kamers, leuk zwembad en gelegen in het hart van Udaipur (zo'n 100 meter van het City Palace). Ook de wifi werkt goed en het hotel is echt op z'n Indiaas ingericht. Het eten was niet erg uitgebreid maar wel erg lekker. :)

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
3 juli 2016 beoordeeld

Rustig gelegen hotel. Vriendelijk personeel die altijd wel een praatje maakt. De kamer zag er goed en schoon uit. Het ontbijt was wat simpel. Weinig keuze qua ontbijtbuffet, maar ze bakken met liefde een versgebakken omelet voor je.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
23 december 2014 beoordeeld

Na het chaotische verkeer in de stad is het een verademing bij het binnenkomen van dit hotel. Vriendelijke jongens aan de receptie en in het restaurant, heel leuke kamer nr 19 met groot privé terras, de kamer werd gekuist op aanvraag door ne vriendelijke , discrete gast. Na een verblijf van 12 nachten waren ze bijna familie.
Ontbijt was OK en er was genoeg keuze voor het diner. Zalig wakker worden met op de achtergrond de typische muziek.

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
13 juli 2014 beoordeeld

Na drie dagen in het hectische Delhi vertoeft te hebben kwamen we terecht in een oase van rust. Prachtig hotel, mooie tuin en heerlijk zwembad. Bij een temperatuur van rond de 40 graden zorgde dit voor de nodige verkoeling.
Personeel is uitermate vriendelijk zonder opdringerig te worden.
Een absolute aanrader en uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. De luxere kamers met een terrasje zijn gelegen aan het zwembad.

Verbleef: juli 2014, reisde met familie
5 juli 2013 beoordeeld

We vertrekken morgen, met spijt : perfect hotel, correcte info, zeer goede bediening, lekker eten. En de kinderen genoten van het zwembad, ook in de regen ... we come from belgium. Motorised riksja naar het centrum ; bezoek de tempels, city palace, boat trip en natuurlijk het dansen in het museum. Ook de kookwerkshop is een aanrader (maaltijd inclusive). Spice box, een andere manier van koken dan we/ik gewoon zijn (vegie non-vegie). We verbleven 3 dagen in udaipur, een oase van rust en gemoedelijkheid na het hectische new delhi.
Familie vdveeken-estrada campos, berlaar, belgium.

Kamertip: Wij sliepen op de eerste verdieping, kamers 14 en 15
  • Verbleef: juli 2013, reisde met familie