Beoordeeld op 18 september 2018

Een oase van rust temidden van het drukke Jodhpur. De mooie kamers en suites liggen verspreid over een mooie tuin. Gezien het laagseizoen hebben wij een upgrade gekregen naar een suite. Alles was proper en netjes, het personeel zeer vriendelijk, een fijn zwembad en een mooie grote tuin. De eerste avond hebben we in het restaurant gegeten, geen echte aanrader.
Het hotel ligt niet echt in het centrum. Met een toek toek ben je er in een kwartiertje en wij hebben voor een retour rit 150 roepies betaald.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 februari 2018

De ontvangst in Devi Bawan is zeer vriendelijk en persoonlijk. De kamers zijn mooi en hebben een uitzicht op een prachtige binnentuin. Je kan gebruik maken van het zwembad. Ik heb er ook een fijn ontbijt gehad. De bediening is heel vriendelijk.

Kamertip: Als je moeite hebt met trappen, kan je dat best melden, zodat je een kamer op het gelijkvloers krijgt.
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 8 juni 2016

Het was heerlijk tot rust komen in de groene oase van de tuin, een frisse duik nemen in het fijne zwembad na een hete dag in de stad en de mooie vogels spotten vanuit het water was geweldig. De kamers zijn ruim en zijn mooi in oude stijl gelaten en voldoen prima.
De verschillende zitjes bij de kamers en het terras maken de sfeer compleet., romantisch zou je kunnen zeggen.
De mensen zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam, geen vraag is te veel.
Ik kom graag weer terug!

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 augustus 2013

Wij verbleven twee nachten in Devi Bhawan. Ruime kamers, prachtige binnentuin, groot zwembad en op een prettige locatie. Uit alles bleek echter dat we aanwezig waren buiten het hoogseizoen. In ons bed troffen we vlooien, op het terras voor onze kamer massa's muizenkeutels, het zwembad werd niet onderhouden, het meubilair bij het zwembad was vies en in het restaurant was de kaart heel erg beperkt. Dineren was niet mogelijk, het beperkte zich tot wat snacks. Wat ons betreft is dit hotel buiten het seizoen geen aanrader.

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 17 augustus 2013

Bij aankomst worden we meteen persoonlijk door de manager welkom geheten. Idereen is behulpzaam en vriendelijk. De kamer is ruim en prima ingericht. Buiten zitten kan, zelfs met een fan op de veranda. De tuin is een lust voor het oog. Het zwembad verrukkelijk. Vijf weken hebben we door India getrokken op zoek naar zo'n plek. Nu dus toch gevonden. En ook nog voor een redelijke prijs. Even uitrusten van alle drukte en hectiek. Heerlijk, een absolute aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2013