3 februari 2016 beoordeeld

Deze haveli ligt midden in de stad maar toch is het rustig binnen de muren. In het hotel is weinig te doen. De kamers zijn zeer ruim maar zoals in de meeste Haveli's is er geen koelkastje. Internet is enkel beschikbaar in het salon aan de balie. Het eten in het restaurant is wel goed met uitzicht op de Clocktower en fort.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
3 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Matig tot slecht ontbijt. Mijn Pannekoek was niet gaar en de ober droeg kleding die al ruim twee weken niet waren gewassen. Diner in dit hotel is bovengemiddeld.
Kamers zijn top. Alleen in mijn kamer was de airco kapot dus ik sliep in een andere kamer dan waar mijn spullen stonden.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
18 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

super gigantische kamer met een overdaad aan authentieke elementen. I love it!
Het restaurant is ook fantastisch! Zowel qua eten als uitzicht. Vraag wel een extra kaarsje want ze proberen het über romantisch te maken met zeer weinig kaarslicht

• Verbleef: november 2014
4 januari 2014 beoordeeld

We verbleven hier 1 nacht. We hadden hier een zeer grote kamer (2 afzonderlijke bedden) met koffie- en theefaciliteiten.De authenticiteit van de haveli is bewaard gebleven ook qua inrichting wat ervoor zorgt dat het hier aangenaam vertoeven is. We hebben zeer lekker gegeten op het fantastische dakterras met uitzicht op het verlichte fort en de klokkentoren terwijl er vuurwerk was ter ere van een huwelijk.Dit gaf een extra dimensie.Het personeel was vriendelijk en correct.Het eten was lekker.Het was wel jammer dat we 's morgens niet buiten, op het dakterras, mochten ontbijten.Het ontbijt was in buffetvorm en ok.

Verbleef: november 2013, reisde met een partner
11 december 2013 beoordeeld

We hadden een supermooie kamer naast het museumpje van het hotel. Geen uitzicht, geen koelkast. Je kan er wel verstoppertje spelen. Ongeveer 9 X 6, met 3 arcades, 4 ventilatoren aan het plafond. Een maharadja waardig!
Op het dakterras een prachtig uitzicht op het fort.

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner