Janeya Tours - Day Tours
Hoogtepunten uit beoordelingen
vier uitstappen gedaan , allen zeer goed georganiseerd .

Round trip ( rondrit 4x4 ) , Roots James Island (Kunta Kinti) , safari Fathala Senegal ... meer lezen

Beoordeeld op 20 april 2019
geertdhtelenetbe
Geweldige Tour

Janeya Tours zit gevestigd in het midden van de strip. Je wordt er vriendelijk geholpen en de ... meer lezen

Beoordeeld op 24 oktober 2018
donnyd116
Purmerend, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 60 beoordelingen

Beoordeeld op 27 december 2017

In april een tocht van ruim een week gemaakt naar het oosten van Gambia en Senegal. Vanuit Banjul via Barra aan de noordkant van de Gambia revier, langs o.a. de stenen cirkels van Wassu naar het kamp Jang Jang Burreh,vandaar naar Tambacounda en verder naar het kamp Wassadougou voor een bezoek aan het Niokolo Koba park. Daarna dieper Sengal in op bezoek bij de Bediks en de waterval van Dindefelo op de grens met Guinee. Daarna aan de zuidkant van de Gambia revier weer terug via het Tendaba kanp naar Banjul.
Net als de eerste keer weer een onvergetelijke reis.Natuurlijk geen 5-sterren hotels - maar we denken wel een stukje echt afrika gezien te hebben - veel echter dan je bij grote reisorganisaties zult tegen komen.
Onze deskundige gids was Kunta zelf en ook chauffeur Saicho(?) was prima. Onderweg verschillende uitstapjes gemaakt over de Gambia rivier. Heerlijk relaxed bij de waterval van Dindefelo.
Al met al: je moet niet te veel luxe willen hebben zonder dat het afzien wordt - in tegendeel
Wat ons betreft een aanrader.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 12 november 2017

Voor 2e jaar met Janeya tours op pad. Opnieuw de round tour, maar dan nog meer persoonlijk ingevuld voor ons. Verder genoten van de safari in Senegal met leeuwen wandeling (een zeer bijzondere ervaring), EN de fantastische sunset boottrip voor ons 4-en en de bemanning incl. vissen en heerlijke Gambiaanse maaltijd . Gids Kitabou is super aardig en weet veel interessante wetenswaardigheden in goed Engels te vertellen. Goeiendag !!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 8 november 2017 via mobiele applicatie

Hele dag op pad met chauffeur en gids, je ziet echt het Gambia buiten het toeristendeel. Gids is super aardig en vertelt veel. Ruim voldoende verfrissende drankjes onderweg en een heerlijke lunch bij Paradise Beach. Deze tour moet je minimaal gedaan hebben als je Gambia voor de eerste keer bezoekt. Kleine groepen van maximaal 6 personen, wij waren zelfs maar met z'n tweeën.

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 1 januari 2017 via mobiele applicatie

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 2 november 2016

Afgelopen herfstvakantie hebben wij in Gambia onze trips geboekt bij Janeya tours.
We hebben eerst de Round trip geboekt en waren zo tevreden dat we de Rootstour, Safari in Fathala park Senegal & de tweedaagse trip naar George town hebben geboekt. Bij elke tour vertellen de gidsen enorm veel informatie. Ook zorgen ze de hele dag voor een goed gevulde koelbox en eten. Ze letten erg op je en zorgen dat in drukke straten altijd iemand van hun voorop en achteraan lopen. Je wordt bij Janeya tours werkelijk op handen gedragen! Na afloop hebben wij ook nog een cadeautje mogen ontvangen & gratis vervoer naar het vliegveld.
Kortom geweldig!!!

(Special thx to Kit, F & Saajo)

Datum van activiteit: oktober 2016