Beoordeeld op 25 maart 2013

Na een topvakantie te hebben gehad in nov in dit hotel , ben ik nog eens terug geweest samen met mijn dochter voor een deugddoende week zon , want met onze koude belgische winter van dit jaar hadden we wat zon nodig ! Veel al verandert maar allemaal in goed zin , all inclusif formulle werd nog uitgebreider zodat er ook hamburgers en frietjes verkrijgbaar zijn , het eten was top lekker gekruid met verse koriander en zo ..;; en keuze genoeg ! in restaurant sheherazade werden we pas echt verwend amaai nog niet , dus dikke pluim en grote merci aan Mohamed shahta manager , aan Mohamed Awed en aan chef Rezk bedankt voor jullie inzet , vriendelijkheid en topservice ! wij kijken er echt al naar uit om in november terug een heerlijke vakantie bij jullie door te brengen !

• Verbleef: maart 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 22 maart 2013

Fantastisch hotel,prachtig domein,ruime kamers en zeer vriendelijk personeel!! Restaurant Sherazad was top,enkel gericht op de Europeanen en kleinschalig,hadden dan ook een super bediening en de koks stonden altijd paraat om ons van onze wensen te bedienen!!
Kortom een top resort,een echte aanrader voor iedereen!!

Kamertip: Kamer in het hoofdgebouw met zeezicht is een absolute aanrader,gewoon top!!!
  • Verbleef: maart 2013, reisde met vrienden
Beoordeeld op 17 maart 2013

Verblijf in bungalow was uitstekend.
Restaurant Sherazad lekker en veel variatie
WiFi kan beter
Al personeel is gedienstig
Deze resort is een uitstekende locatie voor uitstappen naar Petra en Jeruzalem
Aan te bevelen

Kamertip: Kies bungalow
  • Verbleef: februari 2013, reisde met vrienden
Beoordeeld op 12 maart 2013

Dit hotel is zeker zijn 5 sterren waard. De kamers zijn ruim en verzorgd. Enig min puntje is het vasttappijt in de kamer. Dit vooral omdat het een kweekhaard is voor stof. Zeker als er niet alle dagen gestofzuigd word. Het grote restaurant is nogal luidruchtig, maar de andere restaurants zijn rustiger en gezelliger zeker het Sheradan is aan te bevelen vanwege de meer persoonlijke service zonder extra kost.Over service gesproken, regelmatig komt men aan de klanten vragen of alles in orde is en, indien er een probleem is wordt dit onmiddelijk opgelost. Dit hotel is zeker aan te bevelen voor rustzoekers die alleen maar wil zonnen en zwemmen. Buiten het hotel is niets te beleven. We komen zeker nog eens terug.

Kamertip: Boek een deluxe kamer in de eastwing. Deze zijn rustig gelegen en hebben een extra zithoek. Er zijn wel geen koffie en thee faciliteiten op deze kamer. Je kan dit bijboeken voor 50US dollar per week wat wel prijzig is. Wil je deze service er wel bij boek dan een bungalow daar is dit wel in de prijs begrepen alsook een extra tv. Wij sliepen op de hoogste verdieping waar het extra rustig was.
  • Verbleef: maart 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 januari 2013

Zeer goed hotel,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie en grote kamers,Tijdens onze aanwezigheid nog al veel en luidruchtige arabieren.Goede uitvalbasis voor bezoek aan Jerusalem in Israel en Petra in Jordanie.

• Verbleef: januari 2013, reisde met familie