“Super personeel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Movenpick Resort Taba
Beoordeeld als nr. 1 van 22 hotels in Taba
2 juli 2013 beoordeeld

Het hotel op zich was tiptop inorde. De plaats was wel redelijk afgelegen dus uitstekend voor zonnekloppers. Er was op het domein alles aanwezig: zwembaden, prive-strand, winkeltjes, apotheek, taxfree shop(max.48u na aankomst), enz.. Ook waren er 4 restaurants. Hiervan hebben wij er drie geprobeerd. Het hoofdrestaurant in het hotel met groot buffet. Qua eten zeker niet slecht maar geen leuke sfeer en niet zo'n persoonlijke benadering. Vervolgens was er nog sea shells. Een visrestaurant, het eten was lekker tot de nacht kwam en bleek dat er toch wat mis mee was. Ik ben er een hele nacht en dag zo ziek van geweest. Ook mijn vriend had er een beetje last van. Het personeel van de receptie was wel super vriendelijk, ze hebben mij toen enkele keren gebeld om te vragen of ik iets extra nodig had of een dokter ofz.. Dan was er ook nog shahrazad onder leiding van Hussein Sonbol, dit was echt uitmuntend. Super vriendelijk, persoonlijke benadering. Eten was ook top. Maar vooral de vriendelijkheid zorgt er voor dat je nergens anders meer wil eten. Ook toen ik ziek was hebben ze goed voor mij gezorgd en de dag erna voor thee, een magere kippensoep. Er werkte ook nog 3 andere jongens, allemaal mohammed genoemd. Deze waren ook erg vriendelijk. Als je zo'n lange uren klopt(ontbijt,lunch,dinner) en dan altijd met een lach op het gezicht: chapeau!!

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met een partner

25 maart 2013 beoordeeld

Na een topvakantie te hebben gehad in nov in dit hotel , ben ik nog eens terug geweest samen met mijn dochter voor een deugddoende week zon , want met onze koude belgische winter van dit jaar hadden we wat zon nodig ! Veel al verandert maar allemaal in goed zin , all inclusif formulle werd nog uitgebreider zodat er ook hamburgers en frietjes verkrijgbaar zijn , het eten was top lekker gekruid met verse koriander en zo ..;; en keuze genoeg ! in restaurant sheherazade werden we pas echt verwend amaai nog niet , dus dikke pluim en grote merci aan Mohamed shahta manager , aan Mohamed Awed en aan chef Rezk bedankt voor jullie inzet , vriendelijkheid en topservice ! wij kijken er echt al naar uit om in november terug een heerlijke vakantie bij jullie door te brengen !

• Verbleef: Maart, 2013, reisde met familie
22 maart 2013 beoordeeld

Fantastisch hotel,prachtig domein,ruime kamers en zeer vriendelijk personeel!! Restaurant Sherazad was top,enkel gericht op de Europeanen en kleinschalig,hadden dan ook een super bediening en de koks stonden altijd paraat om ons van onze wensen te bedienen!!
Kortom een top resort,een echte aanrader voor iedereen!!

Kamertip: Kamer in het hoofdgebouw met zeezicht is een absolute aanrader,gewoon top!!!
  • Verbleef: Maart, 2013, reisde met vrienden
17 maart 2013 beoordeeld

Verblijf in bungalow was uitstekend.
Restaurant Sherazad lekker en veel variatie
WiFi kan beter
Al personeel is gedienstig
Deze resort is een uitstekende locatie voor uitstappen naar Petra en Jeruzalem
Aan te bevelen

Kamertip: Kies bungalow
  • Verbleef: Februari, 2013, reisde met vrienden
12 maart 2013 beoordeeld

Dit hotel is zeker zijn 5 sterren waard. De kamers zijn ruim en verzorgd. Enig min puntje is het vasttappijt in de kamer. Dit vooral omdat het een kweekhaard is voor stof. Zeker als er niet alle dagen gestofzuigd word. Het grote restaurant is nogal luidruchtig, maar de andere restaurants zijn rustiger en gezelliger zeker het Sheradan is aan te bevelen vanwege de meer persoonlijke service zonder extra kost.Over service gesproken, regelmatig komt men aan de klanten vragen of alles in orde is en, indien er een probleem is wordt dit onmiddelijk opgelost. Dit hotel is zeker aan te bevelen voor rustzoekers die alleen maar wil zonnen en zwemmen. Buiten het hotel is niets te beleven. We komen zeker nog eens terug.

Kamertip: Boek een deluxe kamer in de eastwing. Deze zijn rustig gelegen en hebben een extra zithoek. Er zijn ...
  • Verbleef: Maart, 2013, reisde met een partner
27 januari 2013 beoordeeld

Zeer goed hotel,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie en grote kamers,Tijdens onze aanwezigheid nog al veel en luidruchtige arabieren.Goede uitvalbasis voor bezoek aan Jerusalem in Israel en Petra in Jordanie.

• Verbleef: Januari, 2013, reisde met familie
13 december 2012 beoordeeld

van 19 nov tot 10 dec 2012 verbleven mijn man en ik in dit prachtige hotel aan de rode zee , we werden zéér vriendelijk ontvangen aan de receptie , mooie propere kamer met mooi balkon en uitzicht op de bergen . Het animatieteam met Kia en kabaka en al de anderen waren fantastische mensen , die niet alleen reclame maakten om hun shows maar die de ganse dag met de toeristen bezig waren , zéér gemotiveerd vriendelijk ! ook de kamerjongen ahmed heeft ons in de watten gelegd ,ook voor hem een dikke pluim , verder wil ik ook de obers en de receptionisten bedanken om steeds met de glimlach en op professionele wijze iedereen op zijn wenken te bedienen ook de gasten die soms héel moeilijk tegenover hen deden jullie zijn een topteam , op een prachtlocatie en wij als gast hadden een zeer warm gevoel voor jullie allen we komen zeker terug om hier nog eens volop te kunnen genieten, van harte bedankt aan iedereen freddy en francine

Kamertip: wij hadden uitzicht op de bergen , dit was héél rustig kamer 2088 tegenover chinees restaurant
  • Verbleef: November, 2012, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Taba in overweging
op 0,5 km afstand
Isrotel Yam Suf Hotel
op 14,1 km afstand
Sofitel Taba Heights
Prijzen weergeven

In Movenpick Resort Taba geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Movenpick Resort Taba

Adres: Nuweiba Road South Sinai | P.O. Box 14, Taba 46621, Egypte
Telefoonnummer:
Locatie: Egypte > Rode Zee en Sinaï > Taba
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 hotel aan het strand in Taba
Nr. 1 spahotel in Taba
Nr. 1 luxe hotel in Taba
Nr. 1 beste resorthotel in Taba
Nr. 4 familiehotel in Taba
Nr. 5 romantisch hotel in Taba
Prijsklasse: € 48 - € 111 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Movenpick Resort Taba 5*
Aantal kamers: 424
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, DerbySoft Ltd Shanghai HQ Supplier Direct, Hotels.com, Booking.com, Expedia, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Movenpick Resort Taba met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Movenpick Taba
Movenpick Hotel Taba

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?