Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

Waanzinnig goede live aboard gehad op de Rode Zee met gidsen van deze duikschool.
Zeer bekwame en vriendelijke mensen die ook ontzettend behulpzaam zijn.
Weten veel over het leven in de Rode Zee en waar wat te vinden is.
Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: mei 2016
UmbiSB, Front Office Manager van Sharks Bay Umbi Diving Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2016

Thank you so much for this lovely review. Come back soon!

Beoordeeld op 20 oktober 2015

Heerlijk authentiek verblijf bij bedoe's . Super duikcentrum en 's avonds heerlijk chillen in het restaurant . Mooi rif en zandstrand voor de deur inclusief bedjes . Kortom als je even buiten het massa toerisme wilt zijn prima optie . Het is een van de oudste plekken in de nabijheid van Sharks Bay . Ik kwam hier al in de jaren 90 van de vorige eeuw. Alles gemoderniseerd en kamers voor elk wat wils

Datum van verblijf: december 2014
SHARKSBAYUMBI, Front Office Manager van Sharks Bay Umbi Diving Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2015

Thanks you for taking the time to write this great review on Sharks Bay Umbi. We look forward to welcoming you back again one day soon.

Beoordeeld op 8 juli 2015

Bedouin rooms zijn tamelijk eenvoudig, maar schoon en leuk qua architectuur en aanleg (bloemrijk), en met een prachtig uitzicht. Ons balkon was piepklein. 92 traptreden naar onze kamer (5e laag). Ontbijt prima, zonder opsmuk. Bar met goede sheesha, heerlijke Turkse koffie en vriendelijke bediening, en: rustige muziek op laag geluidsniveau. Sea Food restaurant met o.a. pizza, pasta, ook helemaal goed, tegen goede prijzen. Strand gelegen aan mooi rif: fijn om te snorkelen.
Zoek je een rustige plek, ver weg van de gekte van Na'ama Bay, zonder a.i., met weinig Russen, waar je tot jezelf kan komen, snorkelend, lezend, dan ben je hier aan het goede adres. Wil je duiken of een excursie doen kan dat ook, er zit een goede duikschool (diving village, immers). Boek een ticket naar Sharm en boek rechtstreeks via de website van Umbi, vaak goedkoper dan via booking.com
WiFi was dit jaar zeer onbetrouwbaar, meestal niet (zo wel dan gratis).
Airco werkte goed, en er waren genoeg stopcontacten in de kamer.

Kamertip: Beduoin rooms hoge nummers = mooi uitzicht, maar trappen lopen. Niet alle kamers hebben een balkon.
Datum van verblijf: juli 2015
UmbiRestSB, Front Office Manager van Sharks Bay Umbi Diving Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2015

Thank you for this review of Sharks Bay Umbi
"you come as a guest but leave as a friend......"

Beoordeeld op 2 januari 2015

Ik ben hier samen met mijn zoon 3 maal geweest, 2011, 2012, 2013 . Afgelopen zomer wilden wij weer boeken maar helaas was dit niet mogelijk vanwege de onrustige politieke situatie. Inmiddels is het wel weer veilig. Mooi huisrif en uitstekend duikschool met ervaren instructeurs. Kamers zijn ruim en schoon, ontbijt is ook prima. .

Datum van verblijf: februari 2014
SHARKSBAYUMBI, Front Office Manager van Sharks Bay Umbi Diving Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2015

Thank you for your nice review. We are happy to hear that you enjoyed your stay and diving with us again and we do hope that we can welcome you both back sometime this year as well.

Beoordeeld op 1 juli 2014

Als je minder mobiel bent, boven water, en in het water zo vrij als een vis, staat of valt een vakantie met goede service.
De gidsen op onze live aboard deden ar alles aan om mij te kunnen laten duiken, mits het verantwoord was.
De hulp bij het in het water gaan en tidens sommige duiken was echt fantastisch en heeft deze vakantie voor mij onvergetelijk gemaakt!
Dank Sharks Bay Umbi diving !

Datum van verblijf: juni 2014
SHARKSBAYUMBI, Front Office Manager van Sharks Bay Umbi Diving Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2014

Hartelijk dank voor je mooie recensie, we zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je vakantie en we hopen u weer te zien in de toekomst.