Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Mooi accomodatie, rustige omgeving, lekker eten, mooi zwembad , propere hotel , vriendelijke personeel, niet te druk, genoeg plaats voor iedereen, dubbele badkamer, lekker fris binnen, grappige animatie team.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 april 2018

Top resort met een zeer goed animatie team. Er wordt hier goed op kwaliteit gelet en alle werknemers van het hotel doen hun uiterste best om het naar je zin te maken.
Aanrader is om in een van de a la cart restaurants te dineren.

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 25 maart 2018

Na 32 x in de Baron hotels geweest te zijn ,kunnen wij wel zeggen dat de Baron hotels uitstekend servies geven.Baron resort is een hotel waar je u thuis voelt.De ganse staff is zeer vriendelijk ,en behulpzaam.mooie en zeer proper kamers met zeezicht.in alle restaurants is het eeten van super kwaliteit en smaakvol klaargemaakt.een mooi verwarmed zwembad,een mooi en proper strand,het hotel is zeer proper alles blinkt er.
Wij willen Mister Ahmed Khaled,Mister Emad Milad en het ganse team van de Baron Resort bedanken voor het mooie verlof ze ons gegeven hebben.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 maart 2018

Goede ontvangst, super vriendelijk personeel, mooi strand en lekker warm zwembad.
Groot koraalrif, ideaal om te snorkelen.
Dit was ons derde verblijf in het Baron Resort, nog steeds een adempauze in ons hectisch leven.

Kamertip: zeezicht is een aanrader!! Mooie zonsopgang en 's avonds mooi zicht op de verlichte tuinen
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 februari 2018

onze kamer was typisch arabische stijl ( niet modern) maar alles aanwezig en zeer proper .Ons bed was iets te hard voor ons maar werd opgelost met extra matras .
Lekker eten , proper zwembad (opgepast wel geen glijbanen voor kids neem emmertje en potjes mee) , redders aanwezig , en degelijk strandzetels (geen plastiek ).
Lekker eten , heel vriendelijk personeel in de zaal .
In de buurt niet veel te doen maar Baron Resort lost dat prima op ...eigen winkel straat met typische winkels , strand waar allerlei watersporten kunnen worden beoefend.En een dikke pluim voor de animatie onze dochters liggen nog plat als ze 'BARBIE ' horen .
Daarnaast wil ik de servies van de wasserij een dikke pluim geven ( zit in de all in ),
als mama van 2 jonge kinderen is dit super handig en zalig thuiskomen .

Kamertip: toch best zee zicht nemen ...wij uitzicht op parking plus ook maar savonds zon dan op terras
  • Verbleef: januari 2018, reisde met familie