“👍”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Falcon Hills Hotel
Beoordeeld als nr. 80 van 231 hotels in Sharm-el-Sheikh
9 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

goed top hotel, ben jij vriendelijk dan is het personeel het ook! er is hun niks te veel, ze proberen het iedereen naar De zin te maken zodat je er een fijne vakantie en herinnering aan overhoud en terug komt. dus voor herhaling vatbaar. duik club pirates dive club zit er Naast voor duiken en snorkeling.

Verbleef: Juni, 2015, reisde met vrienden
MarwaSoliman, E-Commerce Manager van Falcon Hills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2015

Dear Elly,
Thank you for visiting Trip Advisor. I would like to take this opportunity to express my sincere appreciation for taking your time and write your positive comments about your recent stay at Falcon hotels Sharm El Sheikh.
It is always a great pleasure to receive feedback from satisfied guest. Our goal is to exceed our guests' expectations at every opportunity; such comments are very valuable for our team as they represent a very important tool of measuring our performance and improving our level of services where necessary.
Thank you once again for your feedback and we look forward to welcoming you back at Falcon hotels Sharm El Sheikh Resort.
Best Regards

Schrijf een beoordeling

3 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk en aardig personeel.
Eten was lekker en hotel werd goed schoon gehouden en kamers werden elke dag schoongemaakt.
Wellness voor ontspanning aanwezig.
Service gratis vervoer naar diverse stranden op korte afstand.
Animatie voor vermaak.
2 grote zwembaden.
Voor rust en ontspanning, minder geschikt voor kinderen.

Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
MarwaSoliman, E-Commerce Manager van Falcon Hills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2015

Dear Guest
I would like to thank you for posting your nice review,
We do appreciate your comments about our location, rooms, food and staff friendliness;
We wish to have the opportunity welcoming you once again.

Thank You & Best Regards,

2 december 2014 beoordeeld

een kleinschalig hotel met zeer vriendelijk personeel. niks is teveel voor ze. eten is goed. de kamers zijn ook ruim. 2 zwembaden 1 met animatie en 1 zonder. dus als je van rust houd het 2 de zwembad nemen.

Kamertip: als je rust wil moet je het tweede gedeelte nemen. bij het eerste gedeelte is er animatie
  • Verbleef: November, 2014, reisde met vrienden
MarwaSoliman, E-Commerce Manager van Falcon Hills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2014

Dear Valuable guest

thank you for sharing your experience , we are very happy to know that you enjoyed your stay with us , yes you are right , small pool with heated Jacuzzi is out of animation team made specially for all guests looking for relax and enjoy Sharm EL Shiekh sunny weather

looking forward to welcome you again soon
Best Regards

28 februari 2014 beoordeeld

Onvoorstelbaar wat hier wordt geboden voor weinig geld!
Kamers zijn niet nieuw, maar alles werkt. Grote koelkast in je kamer. Schoonmaak redelijk. Eten van goede kwaliteit en in overvloed aanwezig. Personeel werkt hard en geeft je echt het gevoel welkom te zijn. Geen professionele koude glimlachjes, maar echte aandacht en vriendelijkheid. Nooit opdringerig of vervelend (zoals Egyptenaren kunnen zijn). Drankjes worden zonder beperkingen verstrekt. Ook mixdrankjes.
Petje af voor het recreatieteam (Adam, Manno en Mikano) die echt hun best doen. De Pirates Dive Club die aan het hotel vast zit heeft ons in het zwembad een minicursus snorkelen gegeven voordat we met hen een dagje op pad gingen. Die dag was prettig geprijsd en uitstekend verzorgd. Complimenten!
Sinds gisteren een negatief advies voor Sharm. We hebben met het personeel daar te doen!

• Verbleef: Februari, 2014, reisde met een partner
MarwaSoliman, E-Commerce Manager van Falcon Hills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2014

Dear Evert
Thank you for your amazing review, we are Happy to hear you are pleased our services provided, I will personally let the staff acknowledge your lovely comments. We try our best always to grant our Guests a Holiday to remember and we Hope that we have done so during your Holiday.
On behalf of the Management & Staff , Thank you & awaiting your next Visit to the Falcon Hills Hotel.

25 februari 2014 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel. Het eten was redelijk tot goed voor de prijs. Schone kamers en rustig.
Vriendelijk entertainment team van jonge knullen die erg hun best doen. Goed onderhouden zwembaden waarvan eentje verwarmd en eentje koud. Maar die koude was erg lekker inde hitte.
Tegen het hotel aan zit een duikteam die een gratis les geeft in het zwembad. Erg professioneel! Je kan daar ook duiktripjes of snorkeltripjes boeken. Echt een aanrader.
Ondanks de verhalen van onrust was er niets te merken van onveiligheid. Je kunt trouwens lopen naar de zee en eventueel snorkels huren bij de duikclub; de piraten voor een paar euro.

Kamertip: Op de eerste verdieping heb je meer privacy.
  • Verbleef: Februari, 2014, reisde met vrienden
MarwaSoliman, E-Commerce Manager van Falcon Hills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2014

Dear Guest,

Your feedback underlines a wonderful experience and we are grateful for your recommendation and I appreciate your comments about our staff friendliness.
We wish to have the opportunity welcoming you once again and very soon in Sharm El Sheikh - Egypt.

Best Wishes,

9 februari 2014 beoordeeld

Super hotel, We zijn er nu meerdere malen geweest en blijven terug gaan omdat het personeel zo vriendelijk is. Het eten is duidelijk verbeterd vergeleken met de vorige keren. Het animatie team ( Rio, Mo, Uozo) was deze keer echt heel goed! Echt een aanrader!

• Verbleef: Januari, 2014, reisde met familie
MarwaSoliman, E-Commerce Manager van Falcon Hills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2014

Dear guest,
It is always a pleasure for us to welcome back our regular guests and very happy to know that you enjoyed your stay with us.
We would like to Thank you that remember our staff names who were very happy when sharing your comments with them.
Looking forward to see you back soon at your second home in Sharm El Sheikh.
Thank You & Best Regards,

7 februari 2014 beoordeeld

Eenmaal aangekomen in de kamer was het in eerste instantie niet geheel schoon en misten handdoeken (lichte paniek want die hadden wij niet mee). Binnen 5 minuten was het schoon en hadden we handdoeken en 1000 maal excuses.
Personeel zorgt echt voor de gasten en zorgt voor entertainment.
Qua inrichting is het niet echt mijn smaak en ziet het er soms oud en niet onderhouden uit.
Zeker de hamam is aan een likje verf toe, maar de uitstraling wordt naar mijn mening door het gezicht erachter gegeven en dat was helemaal top!!
Het eten was elke dag weer feest! Tip: eerste dag wisten wij niet dat het lekkers buiten te vinden was, waardoor we een beetje teleurgesteld waren. Dus voor het lekkere vlees naar buiten!
Zou er een volgende keer weer naar toe gaan!

Kamertip: Aan het 1e zwembad is vaak muziek/rumoer. Wil je een rustige kamer, boek dan niet aan het zwembad.
  • Verbleef: Februari, 2014, reisde met vrienden

Dear valuable Guest,
Thank you for posting an excellent reviews and strong recommendation for Falcon Hotels on Trip advisor. I am happy to read that we managed to create a wonderful stay experience during your stay with us. Once again, thank you for your wonderful review and for staying with us here.
On Behalf of the Management & Staff , Thank you

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sharm-el-Sheikh bekeken
op 4.4 km afstand
Desert View Hotel
nr. 153 van 231 in Sharm-el-Sheikh
9 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Falcon Hills Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Falcon Hills Hotel

Adres: Um El Sid, Sharm-el-Sheikh BP 310, Egypte
Locatie: Egypte > Rode Zee en Sinaï > Zuid-Sinaï > Sharm-el-Sheikh
Voorzieningen:
Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 80 van 231 hotels in Sharm-el-Sheikh
Prijsklasse: € 20 - € 46 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Falcon Hills Hotel 3*
Aantal kamers: 136
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Falcon Hills Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?