Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.369)
Beoordelingen filteren
3.369 resultaten
Waardering van reizigers
1.731
773
424
234
207
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.731
773
424
234
207
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.369 beoordelingen
Beoordeeld op 8 mei 2013

Begin april naar Regency Plaza geweest, het was super!
Een heel groot hotel (1km groot), mooie zwembaden (2 rustige en 2 met muziek; aquapark), mooi onderhouden slaapkamers, badkamer ook telkens proper, elke dag verse handdoeken en lakens,... Het restaurant was best oké voor 1 week logement. Indien je er 2 weken verblijft, zal je rap eens wat anders opzoeken.

Elke dag/avond animatie, tegen 22u30 stopt de muziek op het terras en de disco opent om 23u. Geen seconde om je te vervelen. Alsook voor kids is het dik oké, veel animatie en leuk waterparkje voor hun.

Ook wil ik een speciale attentie geven aan Osama, de kamerjongen, altijd tof hem tegen te komen, laat de kamer netjes achter en legt de handdoeken tof op bed (zwanen, bloemen, krokodil, ...)

Wifi is er wel duur (8euro) maar genoeg bars in Naama Bay met gratis wifi.
De locatie van het hotel, ligt niet in een centrum, daarvoor goedkope taxi's genoeg. Wel aan een grote laan met Burger King, Hardrock cafe, KFC, McDonalds, kleine winkeltjes, ... (10min stappen van hotel)

Kortom goede vakantie gehad!!!

  • Verbleef: april 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Sien D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
manal51, Manager van Regency Plaza Aqua Park & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2013
Google-vertaling

Dear Guest,


We would like to express our thanks for your comments. We are so happy to read that you fully satisfied with our service at Regency Plaza Aqua Park & Spa Resort.

Thank you very much for the “5 out of 5 - excellent” and thank you for your kind recommendation.

We look forward to welcoming you back soon. Please do not hesitate to contact us for any further assistance before your next holiday plan.

Hope to see you again in Regency Plaza.

Best regards,


Alise Ratniece
Regency Club Administration
info@regencyplazasharm.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 november 2012

Ik ben net 12-11-12 terug van deze plek en het is niet aan te raden! Lees hieronder mijn klachten die ik ook naar het reisbureau heb gestuurd:

- Onvriendelijk en niet behulpzaam personeel vanuit Regency Plaza Resort. Het personeel kon niet goed communiceren, was onvriendelijk en niet behulpzaam. Bij aankomst kregen we geen uitleg over het Resort (zwembad, restaurant, strand, all inclusive etc) en moesten we zelf achterhalen waar alles was. Er was totaal geen uitleg vanuit het Resort.

- De kwaliteit van het eten én drinken van alle restaurants lagen ver onder de maat. In de eerste 2 dagen van onze vakantie zijn wij beide ziek geworden van het eten (koorts, maagpijn, hoofdpijn) en hebben we twee dagen op bed gelegen. Het eten was letterlijk smerig en als je er van at kreeg je maagpijn. Uiteraard letten wij erop wat wij eten maar daar was alles van slechte kwaliteit. Daarnaast waren alle dranken (behalve Cola en water) zeer vies. Kwaliteit van bijvoorbeeld wijn en sterke drank was heel smerig.

- Het Resort heeft 5 verschillende restaurants waarbij je bij elk restaurant moet bijbetalen voor de drank. All inclusive geldt alleen voor het grote restaurant en niet voor de rest. Daarnaast moest je voor sommige bedden bij het zwembad ook bijbetalen om daar te mogen liggen. Ook hier was all inclusive niet van toepassing.

- Hygiene kamer is matig. Zeker niet 5 sterren waardig.

- In het Resort was 80% van de andere bezoekers Russisch of van Oost Europese afkomst. Deze mensen ervaren wij daar als erg asociaal, onvriendelijk en niet prettig om mee in hetzelfde Resort te zitten. Wij hadden er veel last van omdat ze asociaal omdat ze o.a. veel voordringen in een rij bij het restaurant. Daarnaast spreekt al het personeel in het Resort perfect Russisch, wat voor ons erg verbazend was.

- Buiten het Resort was de omgeving absurd vies en onhygiënisch. De straten waren gevuld met afval en er lagen doden dieren langs de weg (3 doden honden). Er waren alleen maar onafgemaakte bouwvallen en vervelende mensen die ons lastig vielen.

Kamertip: Laat je goed informeren hoe de situatie daar nu is. Wij dachten dat het wel goed zou zijn maar dat is het totaal niet.
  • Verbleef: november 2012, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank TiesR
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 oktober 2012

Wij zijn net terug van een supervakantie hier. Al dat gepiep over het eten, blijf fijn thuis, je hebt er geen friet en schnitzel zoals bij ons maar er was zoveel keus elke dag dat wij zeven dagen lang ,steeds iets anders hebben gegeten. Je kunt sowieso elke avond in een a-la-carte restaurant eten, wij hebben Italiaans, heerlijke kipfilet, Indiaas, curry kip of beef, chinees, anders dan bij ons maar dat is het in China ook. Daar moest je dan wel je drankjes betalen, maar ja,een fles water kost twee euro en daarna kun je aan de barretjes weer drinken wat je wilt. Het aquapark was heerlijk,het strand schoon en elke dag genoeg bedden en parasols. De kamer werd elke dag goed schoongemaakt en voorzien van een kunstwerkje uit handdoeken. De service was in een woord voortreffelijk, wij, een volwassene met twee meiden van 14 jaar oud, werden op onze wenken bediend en echt overal mee geholpen. Het personeel deed er echt alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Wat betreft de Russen, wij hebben echt veel lol met ze gehad, dat ze veel drinken ,moeten ze zelf weten, wij hadden daar geen last van, ze waren niet luidruchtig op de plaatsen waar iemand er last van had.
De laatste dag werd om twaalf uur de all-inclusive formule stopgezet en kregen wij een kaartje zodat we tot twee uur nog overal konden eten en drinken, om vijf uur kregen wij een kamer om te douchen en ons rustig om te kleden. Special thanks to all the staff, the men from the Indian restaurant,Amer, the Chinese and Italian, the wifi-bar,Hussein, and the boys from the aquapark and ofcourse the men from the recepciondesk, you all made our holiday an unforgettable one. Thanks

  • Verbleef: oktober 2012, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank kiki v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Regency_Club, Manager van Regency Plaza Aqua Park & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2014

Beste gasten,

Groeten van Regency Plaza Aqua Park - Sharm el Sheikh!

Wij willen graag de onlangs onze gasten en voor de tijd neemt om te bedanken voor uw waardevolle feedback te delen op uw vakantie-ervaring te nemen.

Nu al kijken we ernaar uit u te mogen verwelkomen volgend jaar terug uw tweede huis hier voor een geweldige vakantie welkom.

Bes Groeten
Hotel Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 oktober 2012

Wij zijn net terug wij kwamen om 21:00 uur aan en dachten kom laten we eerst even wat gaan eten maar helaas er was niet zo veel meer dus dachten wij nou het is al wat laat morgen beter.
maar ook dat was een hel wat er was eigenlijk niet zo veel en met lunch en het diner precies het zelfde een drama .En om 14:15 kwam de hostess van Arke en ik en nog een stel uit Nederland hebben dat gelijk gemeld dat we naar een andere hotel wilde waarop zei vroeg waarom het enige en eerlijke antwoord wat ik kon geven nou dit eten geef ik nog niet aan mijn hond en aan een varken.Dit is zeker geen 5 sterren waardig meer een 2 sterren .Nou zei is aan het bellen gegaan en binnen 15 min konden we naar een ander hotel wel pas de andere dag maar dat was geen probleem voor ons moesten wel wat bij betalen maar goed.En wij net frisse moet naar Tropicana sea beach hotel 500 meter verder op desondanks dat dit een 4 sterren hotel was was het vele malen beter dat dat andere dus wees wijzer .Dit is voor mij een 100% eerlijke mening en ik ben al in heel wat hotels geweest maar dit sloeg alles .Het is helemaal op russen gefundeerd dus als er drank zat is {sterke drank} en rode wijn moest je op het terras kopen . meer wil ik er niet over kwijt.

Kamertip: De kamer waar wij in zaten lach vlak bij het hotel en was erg groot
  • Verbleef: september 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank ASPPapendrecht
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 april 2012

Héérlijk Resort, goed voor mindervaliden, op een paar plaatsen na (1 van de zwembade ligt iets hoger, de bar binnen is te betreden via een trapje en voor de pier moet je 1 opstapje nemen) kun je overal makkelijk komen, zelfs op het strand want het zand is harder tot aan de ligbedjes!
Service is super, eten redelijk, pas op voor de 'vloek van de Farao'.
Special thanks to ANETA en EMANUELA, the sweet ladies from Guest Relations, you were most helpful when we had our problem,thanks for all your effort!
And AIMAN, MOHAMMED and MAMDUH were the bést waiters ever!!
THANKS GUYS, you made our holiday fantastic!
And TAREK, for keeping up and decorating our room daily!
Het personeel en de managers van het restaurant, iedereen is even vriendelijk ook zonder tip.
Hopen deze zomer terug te komen!
SEE YOU SOON!
Nasser & Alina

Kamertip: Hadden eerst een kamer met bad, maar na vragen kregen we meteen een kamer met een douche, handiger voor een iets iets minder valide. Word meteen voor je geregeld, geen enkel probleem!
  • Verbleef: april 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank AlinaenNasser
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Regency_Club, Manager van Regency Plaza Aqua Park & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2014

Beste gasten,

Groeten van Regency Plaza Aqua Park - Sharm el Sheikh!

Wij willen graag de onlangs onze gasten en voor de tijd neemt om te bedanken voor uw waardevolle feedback te delen op uw vakantie-ervaring te nemen.

Nu al kijken we ernaar uit u te mogen verwelkomen volgend jaar terug uw tweede huis hier voor een geweldige vakantie welkom.

Bes Groeten
Hotel Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken