4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel! Top animatieteam, elke avond een andere show en activiteiten gedurende de dag. Heel vriendelijk personeel. Lekker eten. Mooie kamers, alles aanwezig. Zeer Hygiënisch. Via het hotel op snorkel en duik uitstap geweest, een echte aanrader!

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
ManagementBP, General Manager van Baron Palms Resort Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Greetings from sunny Baron Palms – Sharm El Sheikh!

We do appreciate your efforts in posting your holiday experience on Tripadvisor. We are delighted to acknowledge that you entirely enjoyed your stay with us and remained satisfied with our cleanness, staff members and animation activities.

We value our dear guests at all times and our staff, management and certainly myself are working our skills out to ensure them a most memorable and superb time.

We do hope Baron Palms will remain for you a home away from home for the upcoming years.

Beoordeeld op 11 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een geweldig verblijf gehad, werkelijk aan niets ontbrak het.
Dagelijks housekeeping, restaurants stuk voor stuk heel goed, maar met name het Egyptisch restaurant en bij Hamza in de poolrestaurant.
In de verandabar bij Hossam wordt je ook op je wenken bediend, als er dan toch een minpuntje kan zijn, dan is het het amateuristische animatieteam...
Ze begrijpen geen nee, (pas na een paar dagen) en het past absoluut niet bij dit hotel...
Verder boven verwachting goed!

Verbleef: oktober 2018, reisde met vrienden
ManagementBP, General Manager van Baron Palms Resort Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Dear Sir,

Greetings from sunny Baron Palms – Sharm El Sheikh!

Thanks a lot for sharing a splendid review detailing your vacation experiences in our sunny property. We value our dear guests at all times and are going an extra mile to stun them with our sublime hospitality and top notch service.

We are pleased to know that, for the most part, you enjoyed your holidays with us. Your kind remarks regarding our animation will be highly considered and delivered to all concerned in bid to achieve an efficient stress-free communication between our esteemed guests and the team.

It would be an honor for us to host you again.

Beoordeeld op 10 oktober 2018

Geweldig hotel , eten is er zeer goed , vriendelijk personeel , goede service , prachtig zwembad , dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar , is zeker een aanrader , is proper en verzorg. In een woord GEWELDIG !!!

• Verbleef: september 2018, reisde met familie

Greetings from sunny Baron Palms – Sharm El Sheikh!

We are genuinely grateful that you decided to share your holiday impressions, we would like to seize this chance and thank you for your wonderful comments concerning the enumerated facilities and services.

We are always at your disposal to provide you with an exclusive treatment and utmost courtesy to guarantee you a most pleasant vacation.

We look forward to welcoming you back in the near future.

Beoordeeld op 10 oktober 2018 via mobiele applicatie

Geweldig luxe resort. Personeel staat dag en nacht voor je klaar. Erg goed onderhouden en schoon. Dank aan Hossam voor de heerlijke cocktails in de Veranda Bar en Hamza voor het heerlijke eten bij het Paradise Restaurant.

Greetings from sunny Baron Palms – Sharm El Sheikh!

Thanks a great deal for posting your valuable feedback on your recent holiday here with us, we highly appreciate your credits to our cleanness and asset staff members.

All the efforts we apply always serve to guarantee our guests a most comfortable and memorable stay, therefore the opinions of our esteemed guests are of high significance for us at all times.

We would be glad to host you again.

Beoordeeld op 10 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een heerlijke vakantie gehad in Baron Palms Resort.

Werkelijk al het personeel is vriendelijk, service gericht en gastvrij. Maar met name Hossam en Hamza zorgden voor extra glans aan gastvrijheid en de gezelligheid.
Daarnaast regelde hotelmanager dat de hotelkamer tot vertrek (17.00u) beschikbaar was. Fijne service.

Eten in Egyptisch Restaurant en ParadisePool Restaurant zijn een absolute aanrader, maar ook het Restaurant-buffet is prima. Voldoende variaties en kwaliteit.

De kamers zijn ruim, verzorgd en fris (elke dag housekeeping) Goed werkende airco/fan.

Prima zwembad waar de drankjes aan je comfortabele ligbed geserveerd worden. Prettige handdoek/ parasol service.
Het strand is nabij en via een (winkeltjes)boulevard goed bereikbaar. Ook daar zeer comfortabel verblijf/service en een prachtige baai (snorkelen).

Enige verbeterpunt is het animatie(team). Deze zijn beneden niveau. Het doet afbreuk aan het adults-only concept.
Mijn tip: huur professineel entertainment (buikdansers/ vuurspuwers/etc) in, in plaats van de huidige amateuristische playback-acts, Miss-verkiezingen en verkleedpartijen...

al met al een fantastisch verblijf voor zon, zee, rust en strand in het prachtige Egypte!!!!
Absoluut aan te raden ☺

Dear Madam,

Greetings from sunny Baron Palms – Sharm El Sheikh!

Sincere regards for posting your vacation experiences on Tripadvisor. To start with, we are being thankful for your comments concerning our service efficiency and dining quality. We are glad that our property suited most of your tastes and expectations.

We are also sincerely pleased that overall we managed to ensure you a memorable time, which serves as a highest achievement goal and a proof of our fruitful endeavor.

We are looking forward to welcoming you again in the future.