Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.261)
Beoordelingen filteren
3.261 resultaten
Waardering van reizigers
2.328
584
201
93
55
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.328
584
201
93
55
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.261 beoordelingen
Beoordeeld op 2 augustus 2015 via mobiele applicatie

Wij zijn net terug van een geweldige week in het mooie Jaz Belvedère @Sharm el sheikh!! De kamers zijn super mooi en schoon, het eten is geweldig en de all inclusieve bar is 24 uur per dag open, het is super!! Onze dank is groot naar het animatie team die ons elke avond mee hebben genomen naar de disco!! De disco's in Sharm el sheikh zijn geweldig het is loret de mar voor de 20+ maar dan beter!! Het animatieteam heeft hun uiterste best gedaan het ons naar de zin te maken in de disco en overdag met hun activiteiten!! Vooral Aqua gym met Sam de chef animatie stond in ons vaste schema! Het is een gevarieerd animatie team met de professionele dansmoves van Zizo, de grappige komedie outfits van Menzy, de leuke en gezellige Sam, de lieve Nederlands Guest-Relation/animation Eva en de meisjes Cece, Macha en Gulia die elke avond prachtige matchende outfits aan hebben!! Zeker een vakantie om nooit meer te vergeten!!

Datum van verblijf: juli 2015
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Megan d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AhmedMahmoudEAM, Manager van Jaz Belvedere, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2015
Google-vertaling

Dear our valued guest,

Warm greetings from Jaz Belvedere,

On behalf of Jaz Belvedere resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for the amazing comments you mentioned on TripAdvisor.
With great pleasure, we aim to guarantee our valued guests a feeling of being home while away from home, and your comments have given us more satisfaction than what you have experienced during your stay here at Jaz Belvedere.
As such, we will strive to provide our guests even better hospitality service not only to meet but in order to surpass their expectations.
We wish to thank you for mentioning and appreciating our staff, and our customer service as they were all intended to provide you comfort and an enjoyable stay.

Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming in the near future.

Thank You,
Sherif Leon
General Manager - Jaz Belvedere Resort

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alaa_Mofid, General Manager van Jaz Belvedere, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alaa_Mofid, General Manager van Jaz Belvedere, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alaa_Mofid, General Manager van Jaz Belvedere, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alaa_Mofid, General Manager van Jaz Belvedere, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken