Beoordeeld op 19 mei 2015

Perfect hotel. Alles klopt hier. Supergastvrij, alle medwerkers doen hun uiterste best om je het naar de zin te maken. Inmiddels was dit ons 4e vakantie in het Savoy. Eten is super, mede doordat je gebruik kunt maken van alle restaurants op het Soho Plein. Super schoon. We zijn zeker een 12 tal keer naar Egypte op vakantie geweest en het Savoy is zeker het beste hotel.

Kamertip: Aan zee of zwembad het mooist. Maar ook tuinzijde is niets mis mee.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
SAVOYHotelmanagement, General Manager van Savoy Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2015

Dear Reviewer,
We would like to cordially thank you for your positive review of your recent stay at The Savoy Hotel and we are very pleased of being an ambassador to our Resort, which will help undecided vacationers in selecting our property for their forthcoming vacation
At Soho Square our guests and visitors from all the hotels around in Sharm El Sheikh enjoy a high standard of recreational facilities, a wide variety of authentic international cuisines (Egyptian, Indian, Chinese, Thai, Japanese and more) as well daily live international entertainment and hassle-free shopping in one safe
We do hope that you will return soon and enjoy the beautiful sunny resort at the Savoy once more.
Kind regards,
Jacques Peter

Beoordeeld op 3 januari 2014

Zijn voor de 4e keer in Savoy dat zegt al genoeg toch!!!!!! Prima weer gehad in december
de bediening was optimaal mijn dank aan a.abdelhakan die zorgde dat je niets te kort kwam in de eetzaal ook Dalia hartelijk dank voor ons eigen tafeltje in de eetzaal
. De handdoeken werden ook keurig neer gelegd (3 stuks) !!!!
Kom zeker weer terug in 2014!!!!!!

Kamertip: Hebben een kamer aan het zwembad iets duurder maar wel lekker zo uit je bedje naar de pool
  • Verbleef: december 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 14 augustus 2013

voor de 6e x naar Savoy geweest, en zeker niet de laatste keer. Het algehele plaatje is fantastisch zowel de bediening is van hele grote klasse als de service. Voelt elke keer weer als thuiskomen. Niets is teveel alles wordt tot in de puntjes geregeld. Personeel is lief, leuk en vooral netjes. Door de onlusten(waar wij niets van gemerkt hebben) was het hoofdrestaurant gesloten en konden wij met halfboard boeking in elk restaurant eten, deze restaurants zijn van grote klasse. We hebben veel lol gehad met Mohammed Elhardy (lifeguard grote zwembad). Dalia, Ezz allemaal verschrikkelijk lieve mensen (ook het overige personeel maar weet niet alle namen). Farrah van de PR is ook een top meid je hoeft maar wat te vragen en het wordt geregeld. Soho Square voor het hotel is ook top en heel gezellig. Niets anders dan lof voor het Savoy.

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 23 juli 2013

Vorig jaar in maart in dit fantastische hotel geweest, nu in juni. Een absolute aanrader, je krijgt hier waar voor je geld. Gastvrijheid van de bovenste plank, vooral Mohammed abd Elgalil bij de poolbar en Ahmed Nabil in het Thaise restaurant. Zij deden er alles aan om ons verblijf grandioos te maken. Kwaliteit van alle keukens is top, niets te klagen. Hopelijk dit jaar nog een weekje, anders in ieder geval volgend jaar. Wij hebben ons favoriete hotel gevonden.

Kamertip: Neem een kamer met Poolview, de moeite waard
  • Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 januari 2013

Een heerlijk hotel waar service op nummer 1 staat. Kamers zijn ruim opgezet, iedere dag een ochtendkrant, vriendelijk personeel en het eten is erg goed. Hotel heeft een prachtig huisrif met altijd een lifeguard op de stijger aanwezig voor vragen en begeleiding. Verder heeft het hotel een eigen duikschool en de duiktrips zijn een aanrader. Voor ons de tweede keer in hetzelfde hotel maar een goede keus als je een weekje alleen wilt relaxen...

Kamertip: Vraag bij de receptie naar en kamer met Garden View.
  • Verbleef: november 2012, reisde met een partner