4 september 2017 beoordeeld

Schitterend hotel. Mede dankzij personeel aan zwembad waar wij lagen dat enkel voor 16+ toegankelijk is. Zij doen er alles aan om het je naar wens om het je naar wens te maken. De andere zwembaden waren voor iets te druk voor ons.Wens vooral Mister Ehab nour te bedanken voor de excellente service aan dit zwembad. Schitterend gewoon. Wij zijn gegaan voor de A la Carte restaurant vanwege de drukte in Buffet restaurants. Hier kan je rustig tafelen en genieten. Service perfect en doen er alles aan om je te laten genieten. Moest het slecht zijn zou ik het ook zeggen maar dat is hier niet echt het geval. Ook diegene die wil gaan snorkelen ' hotel is voorzien van een prive koraalrif.

Kamertip: Vraag om rustig gelegen kamer' hebben wij ook gedaan en bevalt ons perfect
  • Verbleef: september 2017, reisde met familie
SunriseArabianBeach, Administrative Assistant to Hotel Manager van SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2017

Dear Beloved Guest,

On behalf of SUNRISE Arabian Beach Resort's Management, I would like to thank you for choosing our hotel to spend you vacation, as well I appreciate the high rating and the nice review. It is our pleasure that you enjoyed your stay at the hotel, as all our staff aim to provide a special stay to our guests.

We look forward to welcoming you again in the nearest future.
Best Regards
SUNRISE Arabian Beach Resort Management

8 mei 2017 beoordeeld

wij zijn voor de 5 de keer in deze hotel geweest. Het personeel doet alles eraan om het naar je zin te maken. De kamers worden goed schoon gemaakt. Ibrahim de handdoeken boy bij de relax pool is een echte aanwinst en altijd heel vrolijk. Het personeel aan de bars, vooral Ehab doen alles voor het goed gevoel. Het eten in de ala carte restaurants is heel goed. Management en receptie medewerkers doen ook alles eraan dat je een echte VIP voelt. Wij komen zeker nog een keer terug.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
SunriseArabianBeach, Guest Relations Manager van SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2017

Dear Oomes !

Thank you for taking the time to share your experience. It was with great pleasure that we received your kind comments. We will surely be sharing them with our team!

We are delighted to learn that we were able to leave a positive impression. Providing our valuable guests with memorable experiences, are a paramount of importance to us all.
I would also like to thank you for complementing our staff team members. They will be certainly delighted to know that they left a great impression on you. They will be very happy to hear that their efforts are appreciated
The staff is there to make you feel comfortable and ‘at home’ and we are so pleased to note that you appreciated their efforts.

Thank you for taking the time to write this review and we look forward to welcoming you back again in the near future.

Warm regards,
SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort Team.

25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het animatie team is heel goed hier. Ze zorgen op elk moment van de dag voor leuke activiteiten en ze zijn erg vriendelijk.

Het resort is echt heel mooi en het personeel is heel vriendelijk en zorgen er echt voor dat jij je thuis voel en geniet van je vakantie.

Je heb meerdere zwembaden en ze zijn stuk voor stuk allemaal heerlijk. Je kan zelf in het water je drankje bestellen! Er zijn alleen maar 2 glijbanen en dat is het enige wat jammer is.

Het eten is lekker alleen soms moet er iets meer keuze zijn.

Je bent hier echt op vakantie, er wordt goed voor je gezorgd en het is prachtig hier

Verbleef: april 2017
SunriseArabianBeach, Guest Relations Manager van SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2017

Dear Demi !

Thank you for your valuable time sharing your experience. For us is very important to know how our valuable guest spend their holiday with us.
The Management of the Resort is taking to the consideration each single guest recommendation.
We would like to gave some comments about your recommendations:
there are 14 days rotation menu with special theme nights: International, Mexican, Seafood, German, Sunday Roast. There are different food buffet corners: healthy food; BBQ food, life cooking; kids corner; diet food selection apart of this there are 3 different kind of fish and meat selection. We understand that each food taste is different according to this Executive Chef is asking guest while they are eating in the Restaurant, please do not hesitate to inform about your food preferences while you are in the Resort.
On behalf of all team SUNRISE ARABIAN BEACH RESORT we would like to thank you for choosing our Resort for your holidays and to share your experience with others.

We are looking forward to seeing you again soon in your second home in Egypt, SUNRISE ARABIAN BEACH RESORT.

Warm regards,
Team of SUNRISE ARABIAN BEACH RESORT.

14 maart 2017 beoordeeld

We bezochten de Sunrise reeds de 3de maal en onze grote schrik was om het wat verwaarloosd terug te vinden na de vele problemen die Sharm-el-Sheik geteisterd hadden, maar niets was minder waar. Alles lag er netjes en proper bij en het personeel was supervriendelijk. Speciale dank aan Mr Karam, de Desk Manager en Hussein , the Pool Boy aan the Royal Club. Of moet ik zeggen, Pool Master, wat hij deed om het iedereen naar zijn zin te maken was ongezien.
Het eten was nog steeds heel lekker en ruim gevarieerd.
Tip: betaal iets meer voor een suite, maar dan krijg je der meteen een heel pak extra's bij

Kamertip: Boek een suite met uitzicht op zee. Dan zit je rechtstreeks aan The Royal Club.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
SunriseArabianBeach, Guest Relations Manager van SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2017

Geachte meneer vanwaeyenberghelke!

namens het hele team SUNRISE Grote Select Arabian Beach Resort zouden we dat we graag willen bedanken voor uw goede beoordeling, die zeer nuttig zijn voor onze toekomstige gasten zullen zijn.
de mening van onze gasten is heel belangrijk voor ons, omdat we elke opmerking volgen en zou willen verbeteren.
Beheer wordt geïnformeerd door de opgenomen van je personeel en gewehrtet voor hun persoonlijk jaar doelwit.
We hopen dat de tijd verstrijkt snel, en we zullen blij zijn weer van harte welkom in uw tweede huis in Egypte,
Sunny Grusse
uw
SUNRISE Grote Select Arabian Beach Resort

16 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed onderhouden. Het personeel en management is top.zeer goede service.eten top.niets is teveel gevraagd aan de Egyptische mensen.ze doen al het nodige om het naar je zin te maken.hopelijk zullen er in de toekomst meer toeristen gaan naar deze mooie en veilige bestemming.want dat is het alsook verdiende het hotel zijn award voor het jaar 2017 bij holliday check.de. zeker en vast verdiend.pluim voor dit goede 5 sterren hotel top.

Verbleef: november 2016, reisde alleen
SunriseArabianBeach, Guest Relations Manager van SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2017

Sehr geehrte Her woefken47,
im Namen von dem ganzen Team SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort moechten wir uns ganz herzlich fuer Ihre gute Bewertung bedanken, welche sehr hilfreich fuer unsere zukuenftigen Gaeste sein wird.
Fuer uns ist die Meinung unserer Gaeste sehr wichtig, da wir jeder einzelnen Bemerkung nachgehen und uns verbessern moechten.
Das Management wird ueber die von Ihnen aufgefuehrten Mitarbeiter informiert und fuer deren persoenliches Jahres Ziel gewehrtet.
Wir hoffen die Zeit geht schnell vorbei, bis wir Sie wieder in Ihrem zweiten Zuhause in Aegypten herzlich willkommen heissen,
Sonnige Grusse
Ihr