“Top duikclub en duikschool”
Beoordeling van Reef Oasis Dive Club

Reef Oasis Dive Club
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 195,73*
Vanaf
6 Duikarrangement in Ras Mohamed en Tiran Strait
Geclassificeerd als nr. 21 van 149 Boottochten en watersporten in Sharm-el-Sheikh
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn voor de 4de keer terug in sharm en sheik bij reef oasis dive club en waren ook reeds in de Dominicaanse te gast bij hun. Het is en blijft een goede duikclub. En we zijn blij iedere keer terug met hun te mogen duiken. Top duikplaatsen en top organisatie. Bedankt Mustafa, Ayman, Karim, ush, gomaa, ..... thank you all............

Reviews_Response, Reef Oasis Dive Club van Reef Oasis Dive Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Dear Ronny V,

Thank you very much for your nice review.

We are very happy to hear that it was the 4th time diving with us and that you really enjoyed it.

We really hope to see you again soon and to have fun diving together!

Warm Regards from your dive center Reef Oasis

18 april 2018 beoordeeld

Reviews_Response, sales & marketing team van Reef Oasis Dive Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 april 2018

4 april 2018 beoordeeld

alles staat in teken van snorkelaars die meegaan op duiktrips wat nadelig uitpakt voor duikers. veel tijd gaat verloren op duikdag voor instructie aan snorkelaars!

Reviews_Response, Reef Oasis Dive Club van Reef Oasis Dive Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2018

Dear Rleerschool,

Thank you very much for your kind reply and to take some time to review us in TripAdvisor, this is very kind of you :)

We are happy to hear, that you liked our dive sites and that you enjoyed diving with us.

Regardless of a person's nationality, each individual is welcome to come to our dive club and enjoy diving or snorkeling with us.
If we have a big group of snorkelers, it is normal for safely reasons, that we assign more Dive Masters / Instructors to this group. It will be exactly the same if we have a big group of divers. We don't focus just in the activity also on guests, safety good time...

Looking forward to meet you very soon again :)

Warm greetings from Reef Oasis Dive Club.

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bekijk meer beoordelingen
20 maart 2018 beoordeeld

Reizigers die Reef Oasis Dive Club bekeken, bekeken ook

Sharm-el-Sheikh, Zuid-Sinaï
Sharm-el-Sheikh, Zuid-Sinaï

In Reef Oasis Dive Club geweest? Deel je ervaringen!