Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.323)
Beoordelingen filteren
3.323 resultaten
Waardering van reizigers
1.670
816
427
174
236
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.670
816
427
174
236
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.323 beoordelingen
Beoordeeld op 26 mei 2013

Vorig jaar enthousiast op weg naar het Hilton Dreams voor een ontspannen vakantie. Aldaar direct verrast door de eerste tegenvaller; driepersoons kamer geboekt voor drie volwassenen. Echter het derde bed bleek een opklap bed. Uitleg: dit zijn onze driepersoons kamers, zo doen we het altijd(!) Eten smaakloos gepresenteerd waardoor eetlust vergaat voor aankomst in "de schuur", weinig variatie. Uitleg van de chef; ik ben nr. zoveel die het hier opnieuw mag proberen. Konden wij helaas op dat moment niks mee. Ruim drie uur voor sluiten restaurant is personeel bezig met afruimen van tafels. Rondom de eetzaal flinke stapels vuil tafel linnen welke ze sporadisch, maar mbv "de badkuip" midden door de eetzaal vervoeren. Erg hygiënisch (not) Kamers werden steeds pas rond 18.00 uur schoon gemaakt, terwijl we rond 17.30 uur het zwembad moesten verlaten. Daar stonden we dan voor de deur te wachten.. Gelukkig erg veel gelachen om deze theatershow, maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Teleurstellend en zonde van de prijs...

Kamertip: Laat je niet verleiden door de aanlokkende "Hilton" formule. Zo wel, kies dan niet voor deze schamele variant.
Datum van verblijf: oktober 2012
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank JSch100
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ExOffice, General Manager van Sharm Dreams Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2013
Google-vertaling

Dear Guest,

I would like to seize this opportunity to thank you very much for the time you spend to write your valuable comments regarding your recent stay at Hilton Sharm Dreams Resort and the efforts you took to share your views with us.

For your kind information, your comments are of a great importance to us, only through it, we can aim to improve the level of services that our guests receive, and in today’s world, this is essential.

Please rest assured that we take such comments seriously and follow them through in every case. It is always our intention to create the best possible environment for our guests’ satisfaction whilst on vacation.

Thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you once again at Hilton Sharm Dreams Resort in the soonest future.

In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me.

Sincerely yours,

Magdy Metwally
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juli 2012

mijn man ik en mijn dochter zijn voor het eerst naar Egypte geweest naar Hilton Sharm Dreams Resort ,wij hebben een geweldige vakantie gehad,het hotel is een echte aanrader met vriendelijk personeel,Ik zelf en mijn man hebben genoten van het eten,het ontbijt lunch en het avond eten is werkelijk geweldig,heel gevarieerd,de bediening is goed tot zeer goed,je hoeft maar iets te vragen en die mensen vliegen voor je.Het strand is vlak bij en die is heerlijk,hele mooie gekleurde vissen,en daar hebben we met de onderwatercamera hele mooie foto,s van gemaakt.
Dit hotel is een echte aanrader alleen in de periode toen wij zijn geweest was het wel heel erg heet zo,n 40-45 graden dus een beetje te veel van het goede,het park zelf zie er al een droom uit met verspreid 7 zwembaden en achterin zelfs nog een keer een supermarkt,je kan je ook laten vervoeren via een golfkarretje heel handig.De kamer zijn we zeer tevreden over,werd goed schoon gehouden .

Datum van verblijf: juni 2012
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank smvadw
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management:Gereageerd op 13 juli 2012

Beste bezoeker,

Hartelijk dank voor de tijd en moeite om deze gedetailleerde stukje informatie te schrijven, dat geeft een overzicht van onze toekomstige gasten en dus helpen bij het kiezen ons eigendom.

Het was echt een plezier met u met ons en wij zijn vereerd om te weten dat je van plan bent om ons de kans om u te verwelkomen terug in de zeer nabije toekomst.

Het is de inzet van het hele team om onze uiterste best om uw verblijf bij ons onvergetelijk en plezierig uit te oefenen.

Met vriendelijke groet,

Magdy Metwally
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 januari 2012

Net terug van onze vakantie ( 10 t/m 17-1-12 ) hilton sharm dream resort prima hotel met een prachtig park wat goed is onderhouden de kamers vind ik iets onder de maat wat ik gewend ben van het hilton tevens erg harde matrassen maar dat is persoonlijk anderzijds als er wat was werd er snel en adequaat gereageerd en het probleem verholpen

Vwb het personeel niets anders dan lof erg vriendelijk en behulpzaam zowel het bedienend
als het personeel aan de receptie goede en profesionele uitstraling

Het eten is van goede kwaliteit het is maar wat je gewend bent soms wat lauw maar dat hoor je vaker bij een buffet niet alleen in het hilton

Tevens goede lokatie vwb shoppen ( 7 min. lopen ) het strand is direct aan de overkant van de weg je moet wel even door het park lopen van het Hilton Fayrouz kunt daar gebruik maken van de handoeken service van het hotel tevens ook een prachtig hotel met een fijn strand

Bij laat uitchecken extensie mogenlijk 3 uur later ( normaal 12 uur ) was 20 euro

Gezien de prijs goede prijs/kwaliteits verhouding maar het kan natuurlijk altijd beter een aanrader zeker vwb het laag of voorseizoen

Wat algemene info temperatuur was tussen de 20 en 24 graden ook aan het strand goed uit te houden s'avonds wat fris in deze maand

Kamertip: Erg rustig is bulding 5 t/m 7
Datum van verblijf: januari 2012
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank kasper k
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ExOffice, General Manager van Sharm Dreams Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2012
Google-vertaling

Dear Guest,

It is our real pleasure and gratitude to receive positive comments from a very important guest like yourself, I am so happy and proud that we succeeded to meet your expectations and we managed to make your recent holiday as enjoyable as ever.

It is a pleasure to see that in general you were happy with the services you received during your stay with us. We have taken notes of your kind comments and will pass it on to all departments concerned.

For your kind information, your comments are of a great importance to us, only through your comments, we aim to improve the level of services that our guests’ receive, and in today’s world this is essential.

Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we really are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home.

Sincerely yours,

Magdy Metwally
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 25 juni 2011

Ik ben net terug van twee weken in het Dreams Resort in Sharm (23/06/2011).
Ik zou willen zeggen: Toen we landden stond de pendelbus van het Hilton al klaar, en dat was het moment waarop de geweldige service begon.
Mijn vrienden, ikzelf en twee jonge jongens werden bij de receptie verwelkomd en va begin tot eind als koninklijke hoogheden behandeld.
We werden naar onze villa met drie bedden gebracht met een golf buggy en de bagage werd voor ons naar de villa gebracht.
De villa bevond zich bij de Tropical Pool Bar - wat de kinderen en volwassenen erg fijn vonden, aangezien het 38 graden was.
De zon is altijd actief in Sharm, dus het zwembad en de airconditioning waren een must.
Het personeel deed alles wat het maar kon, en het hotel / terrein zijn vlekkeloos.
Onze grote dank aan iedereen die onze vakantie zo speciaal heeft gemaakt.
We zullen terugkomen!
Claire, Dan, Mark, Jake en Joshy

Bedank Mum0f2b0yz
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
ExOffice, General Manager van Sharm Dreams Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2011
Google-vertaling

Dear Guest,

I would like to seize this opportunity to thank you very much for the time you spend to write your valuable comments regarding your recent stay at Hilton Sharm Dreams Resort and the efforts you took to share your views with us.

We are delighted to learn that you enjoyed your stay and that we achieved our aim of ensuring your holiday to be both relaxing and memorable.

Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we really are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home.

Sincerely yours,


Magdy Metwally
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mootaz S, General Manager van Sharm Dreams Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken