Beoordeeld op 31 augustus 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel, aardig personeel. Goed eten en de kamer wordt elke dag goed schoongemaakt. Animatie team is erg aardig en vriendelijk. Ik heb genoten in dit hotel.
Dit was mijn tweede keer in dit hotel en ik kan het alleen maar aanbevelen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 27 maart 2018

Aardig hotel, het oude deel zou eigenlijk de naam Hilton niet moeten dragen, het is het allemaal net geen Hilton. Neemt niet weg dat het een goed hotel is. Je kan aan zee liggen. Ontbijt is goed en volledig, lunch volop keuze, diner ruime keuze in sla, hoofd geregen en na gerechten. Voldoende entertainment, fitness ruimte, tennis banen, mini golf, Soho winkelstraat op 5 minuten lopen. Ideaal voor een snelle trip naar de zon.

Kamertip: Bijna overal zeezicht.
Datum van verblijf: maart 2018
Managment-Hilton, PA to General Manager van Hilton Sharks Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2018

Geachte Frank S,

Bedankt voor het plaatsen van uw opmerkingen over ons hotel.

We zijn blij om te weten dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft.

We waarderen uw mening als een goed hulpmiddel voor verbetering.

Ik hoop snel weer te zien in Sharm El Sheikh.

Amira Ismail

Beoordeeld op 28 november 2017 via mobiele applicatie

De kamers waren goed. Het eten was goed. Het zwembad was gezellig vooral door het animatie team en dan speciaal door Ahmed Felix. Altijd aan het lachen, sporten en feesten tot in de vroege uurtjes. Personeel was super niets was re veel moeite.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde alleen
Managment-Hilton, PA to General Manager van Hilton Sharks Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2017

Geachte nancykanters,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling.

Het is altijd aangenaam om te horen dat onze gasten tevreden waren over de faciliteiten en service tijdens hun vakantie.

Nogmaals hartelijk dank voor uw verslag en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen in de Hilton Sharks Bay.

Amira Ismail

Beoordeeld op 8 januari 2017

Een heel mooi hotel, ruime kamers in het nieuwe deel. De schoonmaak is excellent evenals de service van de andere diensten. Het eten was matig. Nogal eens hetzelfde. De specialiteitenrestaurants waren dicht. Hotel taxi ook prima.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Richard G, General Manager van Hilton Sharks Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2017

Geachte Fred S,

Dank u voor het versturen van uw commentaar op ons hotel.

We zijn blij om te weten dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons.

We hopen dat we het genoegen verwelkomen u terug naar het Hilton Sharks Bay in de nabije toekomst.

Richard

Beoordeeld op 15 augustus 2015

Voor de eerste keer in Egypte. Het hotel was prachtig. Eten heel erg goed. Heerlijk is dat er een zwembad alleen voor volwassenen is. Een mooi koraalrif op het strand waar je mooi kan snorkelen. De bediening zeer goed. Dank aan Azza, Ehap en Malak. op mijn laatste dag werd ik ziek er werd in het restaurant speciale soep en thee voor me gemaakt zodat ik me beter ging voelen. Iedereen even vriendelijk en behulpzaam. Ook de badmeester en de jongen die elke dag het zwembad schoonmaakt altijd in voor een praatje en een grapje. Kortom ik heb genoten.Wel een nadeel dat er slechte Wifi is op de kamers.

Datum van verblijf: augustus 2015
Richard G, General Manager van Hilton Sharks Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2015

Dear Anneke K,

Dank u voor het versturen van uw opmerkingen over ons hotel.

We zijn blij om te weten dat je genoten hebt van uw eerste verblijf bij ons en dat we bereikt ons doel om ervoor te zorgen uw vakantie zowel ontspannend en gedenkwaardig te zijn.

Ons team waardeert uw feedback zeer veel, dat is een geweldig hulpmiddel voor meer vooruitgang en succes.

We hopen dat we het genoegen verwelkomen u terug naar het Hilton Sharks Bay hebben.

Richard