“Alles 5* behalve de kamers!”
Beoordeling van Dreams Beach Resort

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Dreams Beach Resort
Beoordeeld als nr. 109 van 233 hotels in Sharm-el-Sheikh
18 september 2015 beoordeeld

12 dagen in dit hotel verbleven. Na 3 dagen zijn we van kamer veranderd omwille van dat de motor van de airco stuk was. Nadien opnieuw een verouderde kamer gekregen, maar wel met mooi zicht op de tuin van het hotel en de zee. De kamers waren zeker geen 5 sterren waard, zelfs geen 4. Je ziet dat er renovaties gebeuren in bepaalde blokken, dit kan soms storend overkomen wanneer je een dichtstbijzijnde kamer zou hebben bij deze werken.
De service is top! Het personeel was heel vriendelijk! Telkens we een probleem meldden, werd er meteen ingegrepen. De barmannen zijn open voor gesprekken en grapjes.
Je kon gebruik maken van de faciliteiten van het aansluitend hotel 'dreams vacation'. Deze heeft een groot zwembad voor mensen die het rustiger aan willen doen. In het zwembad van dreams beach is het wat drukker en luidere muziek.
Het eten is heel lekker! Er zijn verschillende a la carte restaurants waar je telkens 1x mag gaan eten bij reservatie. Zo hebben we gebruik gemaakt van 4 a la carte restaurants.
Naama Bay is zeker aan te raden en is makkelijk te bereiken vanuit het hotel (via hotel shuttle bus of taxi). Indien je excursies wil boeken, best opletten dat je het bij professionelen doet.
Indien je problemen hebt met de cultuur en de religie, is het aan te raden dat je niet naar Egypte komt.
Dit hotel is al bij al geen 5* waard, maar prijs kwaliteit zeker aan te raden!

Uiteindelijk kunnen we zeggen dat we een heel leuke vakantie hebben gehad!

Kamertip: De kamers zijn dringend aan renovatie toe. Er wordt momenteel in bepaalde delen gerenoveerd.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
DreamsResortsEgypt, Guest Relations Manager van Dreams Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2015

Dear Lien H,

Thank you for choosing the Dreams Beach Resort and for taking the time to post your review. We appreciate your feedback and are glad to take your comments on board. We are happy to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next visit and continue to remain at your service.

The Dreams Beach Resort.

6 augustus 2015 beoordeeld

De service was erg goed in dit hotel. Vriendelijk personeel wat alles voor je wilt doen! Erg goede en ruime kamers, die net zijn gerenoveerd.

De locatie was ook erg goed gelegen. Prachtig huis-rif op een te mooi strand.

Het barpersoneel in de lobby en in het restaurant waren erg vriendelijk. Een aantal familieleden van ons hadden buikklachten. Omar en Gerges kwamen gelijk een speciaal drankje brengen wat goed werkte voor de buikklachten. Top!!

Wij gaan zeker nog eens een keer terug naar dit geweldige hotel!!!

Kamertip: De kamers van gebouw 16 zijn helemaal vernieuwd!! Deze zijn een stuk nieuwer dan de kamers in de and ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
DreamsResortsEgypt, Guest Relations Manager van Dreams Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2015

Dear mees22,

Thank you for choosing the Dreams Beach Resort and for taking the time to post your kind review. It was a pleasure to host you and we hope you will return soon.

The Dreams Beach Resort

1 mei 2015 beoordeeld

Zeer leuk hotel voor mensen die echt op rust vakantie willen komen. Diverse zwembaden en ook mogelijkheid om aan het strand te liggen, te snorkelen en te zwemmen. Vijf verschillende restaurants op het domein aanwezig. Spa resort en diverse sporten mogelijk! Moet er nog meer zijn?
Hotel is wel al iets verouderd maar zeker niet storend (prijs - kwaliteit).

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met vrienden
DreamsResortsEgypt, Guest Relations Manager van Dreams Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2015

Dear Sharon Z,

Thank you for choosing the Dreams Beach Resort and for taking the time to post your kind review. It was a pleasure to host you and we look forward to your next visit.

Dreams Beach Resort.

1 september 2014 beoordeeld

Dit is een echt familiehotel,je voelt je daar onmiddellijk thuis,het is ook daarom dat ik daar reeds verscheidene keren ben geweest.
Een leuk aangenaam hotel met voortreffelijke service nette kamers( de suites zijn super) animatie was uitstekend voor iedereen is er wel iets te beleven ook .

• Verbleef: Oktober, 2013, reisde alleen
DreamsResortsEgypt, Guest Relations Manager van Dreams Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2014

Dear Jocetimi,

thank you for staying with us and for posting this brief and positive review. We hope to see you again in Dreams Beach.

With the best regards,
Guest Relations Officer,
Eugenia

2 september 2013 beoordeeld

prima resort goed eten heel vriendelijk personeel .schone kamers voor een klein fooitje heb je een prima verzorging en ze verdienen het .een mooi koraal snorkelen is zo mooi je ziet de mooiste vissen .een aanrader is om bij t zwembad tegaan eten en azia is ook superik ben nu 2 keer geweest maar mijn vriendin 7 keer .

• Verbleef: April, 2013, reisde met vrienden
23 juli 2013 beoordeeld

Weer na zovele keren een prachtige vakantie gehad! Zon, zee, prachtig koraalrif, goede restaurants (Mexicaan en Asia), lobbybar is heel goed met een superbediening, beachbar :-) :-) mooi hotel, perfecte en correcte bediening. Zeer goed management ... gewoon een zalige vakantie met goede vrienden!!!
We gingen reeds 11 keer en gaan zeker dit jaar nog terug! Dreams beach is onze tweede thuis.

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met familie
30 maart 2013 beoordeeld

Eerste keer Egypte bezocht en verbleven in het Dreams Beach Resort. Een zeer ontspannen vakantie gehad. Dit hotel ligt vlakbij de luchthaven Van Sharm El-Sheikh waardoor je dus geen lange rit in de bus moet afleggen. Bij aankomst in het hotel konden we op een snelle incheckservice rekenen aan de receptie met een vriendelijk onthaal.

De kamers zijn misschien niet meer super trendy maar wel proper en alles was aanwezig. Balkon met stoeltjes, kluisje, tv. Handdoeken en lakens werden dagelijks ververst, de koelkast werd dagelijks aangevuld met gratis frisdrank.

Het eten is in buffetvorm. Je kan op verschillende locaties in het resort eten. Het meest uitgebreide buffet was in het hoofdrestaurant. Elke dag kon je proeven van verschillende internationale keukens, alles vers en voldoende variatie zowel bij de koude voorgerechten als bij de desserts.

Ook had je voldoende barretjes over het heel het resort.

Verschillende zwembaden op verschillende plateau's. Ook het strand heeft verschillende plateau's, heel mooi. Je zwemt naast de koraalriffen.

Animatie is er ook aanwezig maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt.
Taxi's staan voor het hotel als je 's avonds weg wilt. Toeristische winkeltjes liggen in de nabije omgeving.

Het is een groot resort met veel mogelijkheden, het personeel wat er werkt is heel vriendelijk en alles verliep er steeds vlot.

• Verbleef: Maart, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sharm-el-Sheikh bekeken
op 1,5 km afstand
nr. 64 van 233 in Sharm-el-Sheikh
2.226 beoordelingen
op 2,7 km afstand
Renaissance Sharm El Sheikh Golden View Beach Resort
Renaissance Sharm El Sheikh Gold ...
nr. 53 van 233 in Sharm-el-Sheikh
3.392 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Dreams Beach Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Dreams Beach Resort

Adres: Um El Sid Cliff, Sharm-el-Sheikh, Egypte
Locatie: Egypte > Rode Zee en Sinaï > Zuid-Sinaï > Sharm-el-Sheikh
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 59 romantisch hotel in Sharm-el-Sheikh
Nr. 66 beste resorthotel in Sharm-el-Sheikh
Nr. 75 spahotel in Sharm-el-Sheikh
Nr. 97 hotel aan het strand in Sharm-el-Sheikh
Nr. 102 luxe hotel in Sharm-el-Sheikh
Prijsklasse: € 29 - € 51 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Dreams Beach Resort 5*
Aantal kamers: 467
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Booking.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Dreams Beach Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Dreams Beach Hotel Sharm El Sheikh
Hotel Dreams Beach
Dreams Beach Resort Egypt
Dreams Beach Resort Sharm El Sheikh
Dreams Beach Egypt
Beach Dream El Resort Sharm Sheikh

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?