Official Hotel
  • Zwembad
Falcon Hills Hotel(Sharm-el-Sheikh)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Jaz Fanara Resort & Residence(Sharm-el-Sheikh)
Gratis annuleren tot 26/07
Gratis annuleren tot 29/07
Sultan Gardens Resort(Sharm-el-Sheikh)
Gratis annuleren tot 25/07
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 96 per nacht.

Gratis annuleren tot 27/07
  • Zwembad
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 106 per nacht.

Hilton Sharks Bay Resort(Sharm-el-Sheikh)
Cancelon
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 57 per nacht.

Gratis annuleren tot 25/07
  • Inclusief ontbijt
The Royal Savoy Sharm El Sheikh(Sharm-el-Sheikh)
Gratis annuleren tot 26/07
Orbitz.com
6 augustus 2015 beoordeeld

De service was erg goed in dit hotel. Vriendelijk personeel wat alles voor je wilt doen! Erg goede en ruime kamers, die net zijn gerenoveerd.

De locatie was ook erg goed gelegen. Prachtig huis-rif op een te mooi strand.

Het barpersoneel in de lobby en in het restaurant waren erg vriendelijk. Een aantal familieleden van ons hadden buikklachten. Omar en Gerges kwamen gelijk een speciaal drankje brengen wat goed werkte voor de buikklachten. Top!!

Wij gaan zeker nog eens een keer terug naar dit geweldige hotel!!!

Kamertip: De kamers van gebouw 16 zijn helemaal vernieuwd!! Deze zijn een stuk nieuwer dan de kamers in de andere gebouwen!
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
DreamsResortsEgypt, Guest Relations Manager van Dreams Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2015

Dear mees22,

Thank you for choosing the Dreams Beach Resort and for taking the time to post your kind review. It was a pleasure to host you and we hope you will return soon.

Best Regards,
The Dreams Beach Resort

1 mei 2015 beoordeeld

Zeer leuk hotel voor mensen die echt op rust vakantie willen komen. Diverse zwembaden en ook mogelijkheid om aan het strand te liggen, te snorkelen en te zwemmen. Vijf verschillende restaurants op het domein aanwezig. Spa resort en diverse sporten mogelijk! Moet er nog meer zijn?
Hotel is wel al iets verouderd maar zeker niet storend (prijs - kwaliteit).

• Verbleef: maart 2015, reisde met vrienden
DreamsResortsEgypt, Guest Relations Manager van Dreams Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2015

Dear Sharon Z,

Thank you for choosing the Dreams Beach Resort and for taking the time to post your kind review. It was a pleasure to host you and we look forward to your next visit.

Best Regards,
Dreams Beach Resort.

1 september 2014 beoordeeld

Dit is een echt familiehotel,je voelt je daar onmiddellijk thuis,het is ook daarom dat ik daar reeds verscheidene keren ben geweest.
Een leuk aangenaam hotel met voortreffelijke service nette kamers( de suites zijn super) animatie was uitstekend voor iedereen is er wel iets te beleven ook .

• Verbleef: oktober 2013, reisde alleen
DreamsResortsEgypt, Guest Relations Manager van Dreams Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2014

Dear Jocetimi,

thank you for staying with us and for posting this brief and positive review. We hope to see you again in Dreams Beach.

With the best regards,
Guest Relations Officer,
Eugenia

2 september 2013 beoordeeld

prima resort goed eten heel vriendelijk personeel .schone kamers voor een klein fooitje heb je een prima verzorging en ze verdienen het .een mooi koraal snorkelen is zo mooi je ziet de mooiste vissen .een aanrader is om bij t zwembad tegaan eten en azia is ook superik ben nu 2 keer geweest maar mijn vriendin 7 keer .

• Verbleef: april 2013, reisde met vrienden
23 juli 2013 beoordeeld

Weer na zovele keren een prachtige vakantie gehad! Zon, zee, prachtig koraalrif, goede restaurants (Mexicaan en Asia), lobbybar is heel goed met een superbediening, beachbar :-) :-) mooi hotel, perfecte en correcte bediening. Zeer goed management ... gewoon een zalige vakantie met goede vrienden!!!
We gingen reeds 11 keer en gaan zeker dit jaar nog terug! Dreams beach is onze tweede thuis.

• Verbleef: juni 2013, reisde met familie