Jaz Fanara Resort & Residence
US$ 202*
  • Zwembad
Hilton Sharks Bay Resort(Sharm-el-Sheikh)
US$ 80*
  • Inclusief ontbijt
Four Seasons Resort Sharm El Sheikh(Sharm-el-Sheikh)
US$ 426*
US$ 46*
US$ 214*
US$ 175*
  • Gratis parkeren
Sol Y Mar Naama Bay(Sharm-el-Sheikh)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 26*
Sultan Gardens Resort(Sharm-el-Sheikh)
US$ 53*
US$ 270*
Orbitz.com
8 maart 2018 beoordeeld

We waren rond tien jaar terug verschillende keren hier, steeds met veel plezier. En nu we na jaren 'weer terug' waren, beleefden we opnieuw een prachtige week. Wat een gastvrijheid, wat een aandacht voor de gast, wat een heerlijke maaltijden - echt, super! Verder: mooie accommodatie, goed onderhouden, en uitstekend gelegen voor snorkelen. Kortom, een grote aanrader waar we beslist weer terugkomen.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Moamen A, Администратор van Jaz Fanara Resort & Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2018

Dear Guest,

Thank you for choosing Jaz Fanara Resort & Residence to spend your holiday with us.
We would like to thank you for your valued feedback. You have provided us with great motivation to continuously improve the service we offer.

Thank you, once again, for your feedback.

Guest Relations Team

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste indruk ..eetzaal wat verouderd
Maar wat een service.. Niks is teveel ...overal super vriendelijk! Lekker eten en veel keuze.
Grote pluim voor Mohammed van de beachbar..wat zijn we verwend door hem,hij maakt de lekkerste drankjes met zoveel goesting in zijn werk! Wij komen terug!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Amro G, Администратор van Jaz Fanara Resort & Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Thank you for choosing Jaz Fanara Resort & Residence to spend your holiday.
We would like to thank you for your critical and valued feedback. You have provided us with great motivation in our strive to continuously improve the service we offer.

24 januari 2018 beoordeeld

Dit was de eerste keer dat ik in dit hotel verbleef en ik kan het zeker aanraden. Ik was alleen gegaan en ik had al snel andere mensen ontmoet. Het personeel is heel vriendelijk en ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Na 1 dag weten ze zelfs al wat je graag wil drinken.
Het hotel ziet er netjes uit en ook de tuin en het strand wordt keurig bijgehouden.
Het eten was goed, er was veel keuze en er werd per dag gevarieerd.
Het zwembadwater was heerlijk warm. Bij de omschrijving staat dat je met veel treden naar beneden moet om naar het strand te komen, maar er is een weg aangelegd dus je bent er zo! Het is een privéstrand en je kunt echt prachtig snorkelen.
Er is een leuk animatieteam en ook in de avonden is er entertainment.
Ik kan dit hotel zeker aanraden!

Kamertip: Een kamer dat niet aan een doorlopend pad ligt is aan te raden, het is vrij gehorig.
  • Verbleef: januari 2018, reisde alleen
Amro G, Администратор van Jaz Fanara Resort & Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2018

24 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Neem meestal niet de moeite voor een beoordeling maar dit hotel en personeel verdienen het meer dan super plek voor vakantie , strand klein maar geweldig , koraal voor de deur is adembenemend . Ondanks sommige speculaties heb ik me nog nooit ergens veiliger gevoeld . Mensen zijn uitmuntend vriendelijk en gastvrij . Alle mogelijke minpunten kunnen met een vriendelijk verzoek opgelost worden . Super schoon en verzorgd resort . Suites zijn reeds erg mooi , familie kamers worden gerenoveerd en zijn dit jaar geAcht klaar te zijn . Eten en drinken ontbreekt er aan niets . Al mag het avond buffet wat spannender maar daar kun je op verzoek bij chef kok vrijwel alles gedaan krijgen . Absoluut een aanrader !

Verbleef: januari 2018, reisde met familie

2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

TOP hotel !
Kamerbedienig is super....iedereen van het personeel doet zen best om alles zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Zeer vriendelijk personeel. Attend-vol !!!
Lekker en voldoende gegeten. Drank en eten in overvloed.
Vier sterren zeker waardig !!!
Rohnny en Rosette

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Amro G, Администратор van Jaz Fanara Resort & Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 december 2017