Official Hotel
Gratis annuleren tot 03/08
  • Zwembad
Gratis annuleren tot 03/08
  • Inclusief ontbijt
Falcon Hills Hotel(Sharm-el-Sheikh)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 29 per nacht.

Sol Y Mar Naama Bay(Sharm-el-Sheikh)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
Hilton Sharks Bay Resort(Sharm-el-Sheikh)
Cancelon
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 59 per nacht.

The Royal Savoy Sharm El Sheikh(Sharm-el-Sheikh)
Gratis annuleren tot 02/08
Boek nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
Gratis annuleren tot 02/08
Orbitz.com
14 oktober 2017 beoordeeld

eerste keer in Egypte en aangenaam verrast door de vriendelijkheid van al het personeel, behulpzaamheid zeker van het team van Mr Mohamed A-El-Hamid, Mr Mohamed Ashour, Captain Medhat en zijn team waren super, ik voelde me direct thuis. Hartelijk dank voor deze super ervaring :-)
Ook Tarek en Ahmed van de Spa waren een super, heerlijke ervaring. The seafood diner was geweldig, ook de diensten van het serverend personeel. Een zeer goed initiatief om 2 maal per week het diner aan the temple bar te doen.
Dit is een echte aanrader voor snorkellaars, duikers, maar ook voor mensen die een beetje rust zoeken.
Het onderhoudend personeel is ook super, zeer attentvol, behulpzaam, altijd klaar en tot uw dienst!

Kamertip: resort deel
  • Verbleef: september 2017, reisde alleen
Amro G, Администратор van Jaz Fanara Resort & Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2017

Dear Guests,
Thank you for choosing Jaz Fanara Resort & Residence to spend your holiday.
We would like to thank you for your critical and valued feedback. You have provided us with great motivation in our strive to continuously improve the service we offer.
Once again, thank you for your visit to our hotel, and for your feedback.

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mij nooit meer dit hotel .!!
Wie dit eten lekker vindt is niet gewoon om lekker te eten .!

Een standaard buffet in het restaurant en dan elke dag het zelfde totaal geen afwisseling .! Wie turkije gewoon is ga hier alsjeblieft niet naar toe.!!

Wat koud moest zijn was warm wat warm moest zijn was soms niet gaar ( wij dachten ook dat kan eens gebeuren , maar niet alle keren)
Het koud buffet : een kom sla, tomaat,wortel,ajuin .. sorry dat voor meer als 500 man in je hotel .!

Awards gekregen voor het beste eten zijn van 2010-2014 .

Een Italiaans restaurant niets van te vinden.! Buiten eten NOPE
2x in de week bij het thema avond het zelfde eten . Doe dan niets .!
De beoordelingen die ik hier lees , sorry eten is gewoon barst slecht .!
Prijs/kwaliteit trekt gewoon op niets.!!!

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Amro G, Администратор van Jaz Fanara Resort & Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2017

Thank you for choosing Jaz Fanara Resort & Residence to spend your holiday
we also like to thank you for your critical and valued feedback
Our whole team is extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest. We are very sorry that we didn't accomplish this for you. We welcome any suggestions for improving and developing our service. Please contact me by e-mail [fo@jazfanara.com] in order to discuss your impressions in more detail.

Thank you, once more, for your feedback. We would also like to apologize again for not fulfilling your expectations.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een fantastisch hotel!!! De mensen die hier rondlopen zijn Geweldiger en Vriendelijker dan bij ons in België. Er zijn superleuke activiteiten en de "animators" zijn leuk. Ze proberen je echt mee te krijgen om de activiteiten te doen en je krijgt er dan ook geen spijt van. Het eten is hier super lekker en er is ook veel keuze. De bediening is hier super snel en dat is dan ook weer super. Het is hier ook heel rustig, een groot domein en mooi. Je hebt een super mooi uitzicht. Er is een groot zwembad en de zee is super leuk om in te snorkelen. Ik raad iedereen aan om hier naartoe te komen en ik kom zeker terug!!!
Een super hotel en super mensen die hier rondlopen!!!!! Gewoon werkelijk fantastisch!!!

Alleen een klein minpuntje ik mis kussen op de strandstoelen en sommige andere toeristen spreken je gewoon aan zonder je het wilt. Maar dat is voor iedereen anders, voor mij maakt het niet zoveel uit want de rest is geweldig!!!!

Het is een geweldige ervaring voor mij omdat dit mijn eerste keer Egypte is en de mensen van het hotel zijn hier super tegenover mensen in andere landen.
Het is hier super!!!☺❤
bedankt voor de superleuke ervaringen!!! Een superleuke vakantie!!!!❤

Steffy Serneels

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Amro G, Администратор van Jaz Fanara Resort & Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2017

Dear , Guests

Thank you for choosing Jaz Fanara Resort & Residence to spend your holiday.
We also like to thank you for your critical and valued feedback. You have provided us with great motivation to continuously improve the service we offer.

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een heel mooi en vooral groot hotel. En een echt snorkelparadijs! En zo warm! De activiteiten waren echt leuk en de animatoren en het personeel waren heel vriendelijk. Je voelde je helemaal veilig in het hotel. Een echte aanrader als je eens goed wilt genieten!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Amro G, Администратор van Jaz Fanara Resort & Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Dear ,Guests

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een zeer mooi hotel, met zeer vriendelijke werknemers. Het is een heel mooi en verzorgd zwembad, en vooral zeer groot. Het animatie team is zeer actief en enthousiast. Je hebt een prachtig uitzicht op het strand en je kan de trappen omlaag gaan en je bent er al op het strand. Het eten ik ook zeer lekker en gevarieerd.

Dear ,Guests