25 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een hotel om naar terug te komen. De pianobar en het personeel zijn zeker oké. Ook het restaurant en heel de staff hebben ons goed verzorgd. Ook het Italiaans restaurant en de beachbar niet te vergeten. Bedankt aan iedereen

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
2 oktober 2017 beoordeeld

Prachtig hotel met keuze tussen zwembad- of strandvakantie. Vriendelijk personeel. Zeer goede buffetten, in het Italiaans restaurant kan men heel lekker 'a la carte' eten aan zeer gunstige prijzen. Dit hotel is een aanrader voor zowel gezinnen als koppels. Familie Swinnen-Strouven uit België.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
6 april 2017 beoordeeld

We zijn heel goed verwend geweest in de piano bar door Kamir en aan de poolbar was een super team waren er heel vriendelijk en in het Itiaanse restaurant zijn we ook super verwend geweest, komen zeker nog terug

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Bedank 196.434
2 februari 2017 beoordeeld

Dit hotel heeft een prachtige tuin, mooie waterpartijen en vooral twee goed verwarmde zwembaden. Het grote zwembad was niet verwarmd maar dat was ook niet nodig.
We hadden twee kamers. De onze was in orde, de andere kamer had drie van de zeven dagen geen warm water.
Daar de logés vooral Egyptenaren en mensen uit Oekraïne waren, was het eten ook aangepast aan hun smaak. Er was ook te weinig variatie in. We waren maar met 13 Belgen op de hele populatie en zeer geliefd bij het personeel. Mostafa Abdal Rahiem uit de bar was super attent. We aten een paar keer à la carte in het Italiaans restaurant waar chef-kok Ahmed Fouad de pollepel zwaait. Daar was het wel heel lekker. Hij vertelde ons dat hij was opgeleid door een Italiaanse kok. Zijn osso bucco en zijn lasagne met kip was prima. De prijs was ook heel democratisch. In het overdekte deel van het restaurant buiten wemelde het van de mussen. Er werd ook onvoldoende afgeruimd op drukke momenten. Heel het verblijf kostte geen 600 euro per persoon en prijs-kwaliteit was het dan wel oké.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
17 januari 2016 beoordeeld

Als je van luxe vakanties houdt, kom je hier wel aan je trekken. Prachtige omgeving, attent personeel, mooie kamers en heerlijk eten. de vijfsterren zijn zeker verdiend.ik ga zeker terug. Aanrader voor iedereen.

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner