Beoordeeld op 2 oktober 2017

Prachtig hotel met keuze tussen zwembad- of strandvakantie. Vriendelijk personeel. Zeer goede buffetten, in het Italiaans restaurant kan men heel lekker 'a la carte' eten aan zeer gunstige prijzen. Dit hotel is een aanrader voor zowel gezinnen als koppels. Familie Swinnen-Strouven uit België.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 april 2017

We zijn heel goed verwend geweest in de piano bar door Kamir en aan de poolbar was een super team waren er heel vriendelijk en in het Itiaanse restaurant zijn we ook super verwend geweest, komen zeker nog terug

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Bedank 196.434
Beoordeeld op 2 februari 2017

Dit hotel heeft een prachtige tuin, mooie waterpartijen en vooral twee goed verwarmde zwembaden. Het grote zwembad was niet verwarmd maar dat was ook niet nodig.
We hadden twee kamers. De onze was in orde, de andere kamer had drie van de zeven dagen geen warm water.
Daar de logés vooral Egyptenaren en mensen uit Oekraïne waren, was het eten ook aangepast aan hun smaak. Er was ook te weinig variatie in. We waren maar met 13 Belgen op de hele populatie en zeer geliefd bij het personeel. Mostafa Abdal Rahiem uit de bar was super attent. We aten een paar keer à la carte in het Italiaans restaurant waar chef-kok Ahmed Fouad de pollepel zwaait. Daar was het wel heel lekker. Hij vertelde ons dat hij was opgeleid door een Italiaanse kok. Zijn osso bucco en zijn lasagne met kip was prima. De prijs was ook heel democratisch. In het overdekte deel van het restaurant buiten wemelde het van de mussen. Er werd ook onvoldoende afgeruimd op drukke momenten. Heel het verblijf kostte geen 600 euro per persoon en prijs-kwaliteit was het dan wel oké.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 17 januari 2016

Als je van luxe vakanties houdt, kom je hier wel aan je trekken. Prachtige omgeving, attent personeel, mooie kamers en heerlijk eten. de vijfsterren zijn zeker verdiend.ik ga zeker terug. Aanrader voor iedereen.

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 december 2014

wij gaan al 10 jaar naar Egypte altijd 5 sterren hotel ,dit is het beste hotel dat wij al gehad hebben en zeker gaan wij volgend jaar terug , het is niet zoals de vorige beoordelingen , het bestek lag altijd op de tafels daar zorgde Ibrahim een goedlachse vrolijke man en Yaser , Hany, en Samy voor, en wij hadden zelfs altijd onze zelfde tafel , ik kreeg zelfs s'middags ( na het vragen ) omdat ik niet graag 2 x per dag warme middagmaal eet, een groot bord met brood 2 soorten kaas, boter, confituur en nog meer, van de màtre van het restaurant, als dat geen service , Waheed die ons kamer poetste was een super fijne man en proper met zelfs af en toe een attentie, Tarek en Amer van de bar boven, en aan het zwembad waren super lieve en attente jongens ze stonden altijd klaar , mohamed 1 en mohamed 2 aan het zwembad ook 2 toffe jongens onze handoeken lagen s'morgen klaar voor wij er waren , Chico en Karem van het beauty en massage salon stonden altijd klaar voor een babbel en ze drongen ook niet aan,en voor ons is het hotel niet verouderd ze zijn zelfs aan het renoveren , en zeker de executive assitant manager Serhat Taskiner niet vergeten hij is een heel sympatieke man , stond altijd klaar om te vragen of alles in orde was, zelfs met de manager hebben wij kennis gemaakt heel warme man , het hotel is zeker voor ons meer dan zijn 5 sterren waard, proficiat

Kamertip: elke kamer is goed en proper en ruim in het hotel,
  • Verbleef: november 2014, reisde met vrienden