Beoordeeld op 19 april 2018

Super vriendelijk personeel. Nette kamers en super onderhouden domein. 5 zwembaden met een rustige "adult only" zwembad. Lekker, rijkelijk buffet met veel variatie. Je wordt van het begin tot het einde in de watten gelegd. Gratis shuttle naar de luchthaven. Een aanrader!

Kamertip: Er zijn oudere en vernieuwde kamers. De vernieuwde kamers zijn luxueuzer, maar beiden zijn kraaknet.
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
SGRExecutiveOffice, Manager van Sultan Gardens Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2018

Dear Maxim L, Thank you for choosing the Sultan Gardens Resort and for taking the time to post your kind review. It was a pleasure to host you and we hope you will return soon. Best Regards

Beoordeeld op 17 april 2018

Alles was netjes en goed. Het eten was goed. Voor ons was het fijn dat er zelfs een eetruimte was voor alleen volwassenen. Er was een busje op het terrein die rond reed en zo ook voor minder mobiele mensen mogelijk overal te komen. Gelijk aan zee.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
SGRExecutiveOffice, Manager van Sultan Gardens Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Deaк Maurea66, Thank you for choosing the Sultan Gardens Resort and for taking the time to post your kind review. It was a pleasure to host you and we hope you will return soon. Best Regards

Beoordeeld op 4 april 2018 via mobiele applicatie

6de keer en zelfs nog beter . Grote zwembaden, lekker eten en vriendelijke mensen . Mooie kamer . Constant verbeteringen en opfrissen . Welness en fitness. Groot privé strand en 2 pontons om te snorkelen .

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
SGRExecutiveOffice, Manager van Sultan Gardens Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2018

Dear pvg007, Thank you for choosing the Sultan Gardens Resort and for taking the time to post your kind review. It was a pleasure to host you and we hope you will return soon. Best Regards

Beoordeeld op 10 mei 2016

De eerste keer voor mij in dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Het strand is mooi en je kunt er lekker zwemmen. Naast all inclusief hebben ze ook nog 3 a la carte restaurants, waar je heerlijk kunt eten. Ook de kinderen hebben genoten in het zwembad. De shows 's avonds waren ook erg leuk We hebben heerlijke dagen gehad...

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 4 oktober 2015

Dit was onze negende vakantie bij Sultan Gardens Resort. Voor ons blijft dit hotel op nummer 1 staan. Het voelt als thuiskomen bij onze familie. Ondertussen blijft dit hotel evolueren in positieve zin. Ze hebben zopas een nieuw zwembad gebouwd voor volwassenen alleen, maar geen angst. Het Resort heeft een prachtig strand met koraalrif, een kinderzwembad met glijbaan en nog 3 grote zwembaden. Het eten in het algemene restaurant is heel lekker en goed. Vooral het Restaurant CASA MIA (Italiaans) is heel lekker, verder heb je nog een Indisch Restaurant, een Vis restaurant, en een Restaurant waar je Cajun Food uit New Orléans kan nuttigen, deze 2 laatste zijn wel tegen betaling. Voor de rest is alles heel netjes. Het personeel en de directie doet alles om het je naar je zin te maken. Dit Resort is echt een aanrader. Vanuit België en Nederland kan je rechtstreeks bij hen boeken,, je betaald 2 nachten voorschot en de rest betaal je bij het uitchecken. Het vliegtuig boeken wij zelf hier in Belgie, en je vraag per email dat ze je aan de luchthaven komen afhalen. Voor prijzen kan je op de website www.sultangardens.com gaan of info vragen aan reservations@sultangardens.com

Dit hotel is aan te raden aan gezinnen, koppels en alleenstaanden die willen gaan voor echte rust. Wij zijn alvast van plan om terug te gaan. Dit Resort heeft elk jaar een prijs van Tripadvisor.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner