Google
Manieren om Red Sea Coral Reef Snorkeling at Ras Mohamed National Park with Lunch te ontdekken
vanaf US$ 59,40
vanaf US$ 62,00
vanaf US$ 40,00
Beoordeeld op 4 september 2017

zeer mooi om te snorkelen in deze koraalriffen. we zijn met een piratenboot geweest, geboekt via jetair, het was best een leuke ervaring, al was de fotograaf op de boot té opdringerig en kwamen ze naar onze mening iets te weinig rond met drank, terwijl het all inclusive was en best wel een hete dag.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 11 augustus 2016

Voor mij de eerste ervaringen als duiker en dan (volgens andere duikers) direct in het mooiste duikgebied ter wereld. Ik kan het dus zelf niet vergelijken, maar heb tijdens mijn duikcursus wel prachtige vissen en koralen gezien. Beelden die me lang zullen bijblijven. Zeer aan te bevelen.

Datum van activiteit: januari 2016
Beoordeeld op 28 september 2015

Zeker iets dat je moet doen.Natuurlijk aan de kade liggen er verscheidene boten klaar om je mee te nemen.

Datum van activiteit: januari 2015
Beoordeeld op 10 januari 2015

Hebben via Arke een snorkeltrip geboekt. Dit i.v.m het niet overal naar toe kunnen gaan vanwege de onrust in Egypte. Snorkeltrip was verder oké,maar bij ons hotel hadden we ook een prachtig koraalrif met schitterende vissen.

Datum van activiteit: januari 2015
Beoordeeld op 6 januari 2015

snorkelen was zeer interessant en leuk, goede en vriendelijke nederlandstalige begeleiding maar werkelijk véél te duur

Datum van activiteit: december 2014