Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Het is een prachtig hotel welke aan alle wensen voldoet. Het is erg schoon, mooi/luxe lobby, professionele staff, heerlijk eten, diverse restaurants, prachtig strand om te duiken, veel zwembaden, mooie shows, live muziek, riante spa, meerdere bars. Het blijft ons favoriete
Hotel in Sharm, een absolute aanrader voor jong en oud! Dank aan mr George!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

2 weken all-inclusieve.Het hotel ligt op een prachtige locatie, aan een prachtig rif, met schonen kamers.geen snacks in de minibar, ijsjes aan het zwembad zijn gratis( in de lobby 50 pond?!) de kaart voor drankjes aan de poolbar betreft 1 bladzijde, overige zitten kosten aan. Een plekje op het strand is bijna onmogelijk aangezien er mensen zijn die omstreeks 06:00 al een bedje reserveren d.m.v. zonnebril/ T-shirt op het bedje te plaatsen. 80% bestaat uit Arabieren die met grote gezinnen in kamers zijn opgestapeld( 6 personen in een kamer bestemd voor 3/4 personen)en voor veel overlast zorgen (harde muziek, gillende/ huilende kinderen). Hiernaast blijkt dat het hotelpersoneel voorrang geeft aan Arabieren!Als vrouw zijnde wordt je nagekeken, wat zeer ongemakkelijk en ongepast is. Het eten is vrijwel iedere dag het zelfde, en ook hier wordt je nagekeken.Netjes in de rij staan werkt niet. Boek geen behandeling in de Spa! Je wordt opgelicht! Neem geen taxi naar namabay, je veiligheid wordt niet gegarandeerd! wij komen hier nooit meer terug!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Kamers superschoon, eten erg divers, iedere avond een ander themabuffet.Veel Egyptenaren en Russen in dit hotel.
Bediening super goed. Ali de Lifeguard heeft mij over de angst om te snorkelen heen geholpen

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 8 juli 2019

Wij hebben weer een fantastisch verlof gehad in Stella Di Mare in Sharm El Sheikh. Wij,mijn man en ik waren daar voor de tweede maal. Wat ons verraste dat het personeel ons nog herkende. Ons vorig verblijf Was oktober 2018. De beoordeling is 5 sterren zeker waard. Het animatieteam met voorop, voor ons, het dansteam. Zo professioneel!! Merci team Stella Di Mare!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019

Super mooi, schoon hotel en zeer goed onderhouden met prachtige tuinen en zwembaden. Personeel is geweldig, attent, vriendelijk, behulpzaam en echt niets is teveel. Het eten is perfect en afwisselend met elke dag een thema. Ook op het strand zorgen de jongens dat je niets tekort komt, en ook hier is de service geweldig. Een prachtige snorkelomgeving met huisrif. Elke avond entertainment en diverse sport en spel evenementen overdag. Zeker zijn 5 sterren waard!

Datum van verblijf: mei 2019