Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 128 per nacht.

Official Hotel
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 140 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Falcon Hills Hotel(Sharm-el-Sheikh)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
The Royal Savoy Sharm El Sheikh(Sharm-el-Sheikh)
Orbitz.com
Orbitz.com
  • Zwembad
Four Seasons Resort Sharm El Sheikh(Sharm-el-Sheikh)
Cancelon
1 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, eten prima, personeel prima en voor snorkelen/duiken ga je naar "diving instructeur" Mohamed Gad!!! Gewoon bij het hotel super. Hotel is ruim van opzet maar je hebt niet het idee dat het superdruk is. Wel giga veel Italianen, is weer eens wat anders dan Russen. Pin automaat op terrein. Schitterend strand waar direkt gesnorkeld of gedoken kan worden. Koraalrif ligt aan je voeten.

Verbleef: september 2015, reisde met familie
SentidoManagement, General Manager van SENTIDO Reef Oasis Senses Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2015

Dear Tamara,

Thank you for writing in with this lovely review and we are delighted that you had a good time here. I hope that means that we will be seeing you again soon to enjoy another amazing diving experience here at the Reef Oasis Beach Resort. We look forward to it.

With warm regards,

Mohamed Fahim
General Manager
email: beachresort.hm@reefoasis.com.eg

6 juni 2015 beoordeeld

Een heel ontspannende 12 daagse vakantie gehad. 8 jaar in Blue Bay Reef Oasis geweest. En nu de manager van Food&Beverage Mhr. Ayman gevolgd waarvan we geen minuut spijt hebben gehad. Heel hartelijk ontvangen en geen enkele moeite was er te veel. Het sentido gedeelte spreekt dan ook voor zich. Mooi en rustig zen gedeelte met zeer comfortabele ligbedden en mooie verzorgde Pools.Restaurants Mo's en Italiaan waren top,zo ook de vriendelijke bediening. s'Avonds een gezellige rustige pianobar aangrenzend tot de lobbybar met WiFi . Besluit : Mhr. Ayman recht uit het hart many thanks for all your love. Dank aan iedereen: Ayman2,lady Mo's restaurant,Achmed,Tarek,Mohamed,Alaai,Haithem,mehmed,Ali en al degene die we vergeten te melden. Volgend jaar komen we jullie opnieuw visiteren...!

Kamertip: Sentido gedeelte,gelijkvloers zijn alle kamers goed gelegen. Vlakke begane vloer.
  • Verbleef: april 2015, reisde met familie
SentidoManagement, General Manager van SENTIDO Reef Oasis Senses Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2015

Dear Mariet and Rudi,

Many thanks for the wonderful review and of course we are delighted that you had such an amazing time here. We will pass your kind words on to the staff you mention and we will all be here again next year looking forward to welcoming you back again.

Sincere regards,
Sentido Management

31 mei 2015 beoordeeld

Super relax , lekker eten , vriendelijk en behulpzaam personeel.
Na vijf maal staan we nog steeds versteld van de prachtige locatie en de supermooie tuinen.
Overvloed aan zwembaden en zalige strandbedden .
Top hotel , aanrader !!!

Kamertip: pool vieuw
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
2 april 2015 beoordeeld

Jaren waren wij bezoekers van de Blue Reef Oasis en dit jaar veranderd naar de Sentido Senses.
Een hotel om terug te gaan.Rustig en zeer netjes.
Gevarieerde en lekkere keuken
Uitstekend personeel die zorg draagt voor zijn gasten zowel restaurants,bars als zwembad.
Een speciale vermelding voor Ayman,Manager F EN B.Iemand die een hart heeft voor zijn job en de klanten.Die wij al jaren kennen
Bedankt aan iedereen voor de hulp,daar wij beiden moeilijk stappen.Zij stonden altijd klaar om ons te helpen.
Bedankt voor 19 dagen heerlijke vakantie van eind febr tot 17 maart 2015.
Carine en Roger

Verbleef: maart 2015, reisde alleen
18 maart 2015 beoordeeld

Voor 'n volledig uitstekende komplete vakantie is dit "the place to be"....Van duiken, snorkelen tot dineren bij maanlicht....Het is er allemaal! 'n echte aanrader! Personeel is uiterst correct en zorgzaam. "Go there" zou ik zo zeggen! We hebben ons niet één minuut onveilig gevoeld

Kamertip: Kamers met uitzicht op 't zwembad zijn fenomenaal- Toegankelijk voor minder validen.
  • Verbleef: maart 2015, reisde met familie