Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

Meer info
vanaf US$ 69,97
Meer info
Beoordeeld op 27 augustus 2020

Met 5 vriendinnen zijn we een dag met de boot geweest en ondanks het heersende virus, voelden we ons super veilig aan boord! Er zijn goede maatregelen getroffen, waardoor we echt konden genieten. De boot is een juweeltje! Het eten was fantastisch en we hadden de hele dag drinken tot onze beschikking. We zijn 2 keer voor anker gegaan, zodat we konden snorkelen en zwemmen. Echt een heerlijk dagje weg. Een aanrader! Bart, je wordt bedankt voor deze onvergetelijke dag! Dit hadden we nodig.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 27 februari 2020

Een uitstekende ervaring met deze firma.
Misschien 1 puntje voor verbetering: het afrekenen van de duiken gebeurt na het middagmaal, terwijl de lunch op het einde van de dag verrekend wordt. Dit kan misschien allemaal op het einde van de dag? Zo worden de mensen die na de lunch naar boven gaan voor een korte siesta niet gestoord met de vraag tot betaling.

Beoordeeld op 26 februari 2020

Zeer goede service en prima boot voor zowel duikers als niet duikers toffe duiklocaties en prima begeleiding tussen de duiken wordt er een uitstekende lunch geserveerd door de bemanning, kom hier tijdens mijn volgend.verblijf n Egypte zeker terug.

Beoordeeld op 23 februari 2020

Iedere keer dat we naar Hurghada komen duiken we met Blue Paradise. Steeds geweldige duiken met een super team en crew.

Beoordeeld op 22 februari 2020

Bij Blue Paradise is alles van begin tot eind super goed geregeld. Ik was in oktober 2019 al met 2 vrienden een week lang te gast op hun prachtige boot en dat is me zo goed bevallen dat ik in februari 2020 een week alleen ben gegaan. De goede service begint al bij aanvraag. Mijn E-mails werden snel, duidelijk en vriendelijk beantwoord en na boeking kreeg ik een bevestigingsmail waar ook al meteen de afhaaltijd op de eerste duikdag in stond. Transfer van hotel naar de haven en terug wordt namelijk ook verzorgd, dus geen gedoe met taxi's. Bij aankomst op de boot werd ik iedere ochtend weer hartelijk verwelkomd. Zowel de instructeurs/gidsen als de bemanning doen er alles aan om ervoor te zorgen dat iedereen op de boot krijgt waarvoor hij of zij gekomen is. De sfeer is zowel super relaxed en gezellig als professioneel en ook de duikuitrusting is super in orde en ligt al voor je klaar bij aankomst. Met het aan en uittrekken van deze uitrusting helpt de bemanning je waar nodig, maar ook als het niet nodig is leggen ze je graag in de watten door bijvoorbeeld je flippers voor je aan te doen of de rits van je pak dicht te doen. Het duiken zelf was natuurlijk ook prachtig en tijdens het duiken heb ik me geen moment onzeker of onveilig gevoeld. Met welke gids je ook duikt, ze zijn allemaal even enthousiast en behulpzaam, maar ook zeer allert. Tel daar nog de heerlijke lunch, een super mooi bovendek met ligbedden voor de zonaanbidders en een topkapitein bij op en je hebt de perfecte duikvakantie. Ik zou 10 sterren geven als ik kon!