“ook gasten die slecht te been zijn , zijn er zeer welkom”
Beoordeling van Duikcentrum Blue Paradise

Duikcentrum Blue Paradise
Geclassificeerd als nr. 2 van 297 Tours in Hurghada
7 juli 2018 beoordeeld

goede dag!
zelf ben ik zeer slecht ter been! maar hier doen ze dus op de Basyl zo heet de boot van Blue Paradise dus echt maar ook echt alles om een gast te helpen aan een hele mooie trip voor duiken! je kunt het zo gek niet verzinnen of ze hebben een oplossing voor jou en das heel erg goed van hun petje af voor alle hulp van iedereen aan boord van de Basyl.een betere boot met hulp is er niet ! ook de eigenaren Bard en Sylie wil ik bij deze mijn hartelijke dank doen toekomen ook hun zijn afhankelijk hoe het personeel om gaat met hun gasten en begrijp heel goed waarom men graag op deze Boot terug wil komen! maar ik kom zeker weer eens snel terug bij hun het was gewoon weg een top ervaring!

5 juli 2018 beoordeeld

Geweldige crew. Super goede begeleiding. Nederlandstalige cursus en begeleiding. Lekker eten. Zeker voor herhaling vatbaar!

2 juli 2018 beoordeeld

Nu 2 jaar op rij zijn we gaan duiken met Blue Paradise en we willen geen andere meer. In september 2017 hebben we onze Open Water duikbrevet gehaald en in juni 2018 onze Advanced brevet. Ze zijn de beste in Hurghada zonder twijfel. Een familiaire sfeer op de boot met zeer kundige instructeurs die je op je gemak stellen en erg goed instrueren. De apparatuur is op en top, wordt goed onderhouden en schoongemaakt. Ze gaan naar de mooiste duikstekken en doen niet mee aan het opjagen van dolfijnen zoals andere duikboten om de toeristen te pleasen. De boot zelf wordt ook erg goed onderhouden, is schoon en van goede kwaliteit en valt op tussen alle andere boten omdat hij er zo goed uit ziet. En de lunch €5,- is beter dan het eten in de resorts. Ze komen hun afspraken na, zijn niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste en geven waar voor je geld. Wat hebben wij veel plezier met deze duikschool en we gaan zo snel mogelijk weer terug.

29 juni 2018 beoordeeld

voor de 3de keer een weekje doorgebracht op de Basyl, en het was weer de moeite.
10 duiken gedaan op zeer mooie locaties.
ook wordt er steeds rekening gehouden met het niveau van de verschillende duikers, zodat iedereen een leuke ervaring heeft.
wij gaan zeker nog terug.

Bekijk meer beoordelingen
27 juni 2018 beoordeeld

Uitstekende service, personeel enz. Een van mijn beste vakanties. Zo een zalig gevoel op de Basil

Reizigers die Duikcentrum Blue Paradise bekeken, bekeken ook

Hurghada, Rode Zee en Sinaï

In Duikcentrum Blue Paradise geweest? Deel je ervaringen!