“uitstekende duikorganisatie”
Beoordeling van Duikcentrum Blue Paradise

Duikcentrum Blue Paradise
Geclassificeerd als nr. 3 van 285 Tours in Hurghada
29 juni 2018 beoordeeld

voor de 3de keer een weekje doorgebracht op de Basyl, en het was weer de moeite.
10 duiken gedaan op zeer mooie locaties.
ook wordt er steeds rekening gehouden met het niveau van de verschillende duikers, zodat iedereen een leuke ervaring heeft.
wij gaan zeker nog terug.

27 juni 2018 beoordeeld

Uitstekende service, personeel enz. Een van mijn beste vakanties. Zo een zalig gevoel op de Basil

20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

18 juni 2018 beoordeeld

Mijn vriend en ik hebben de introductieduik gedaan. Was zeker de moeite waard. Vriendelijk personeel en heel goede begeleiding. Ze stellen je gerust en eigenlijk doen ze alles voor je, je moet alleen zelf je oren klaren. Ik vond het echt een super ervaring, zou het zo weer doen!

Het enige minpuntje voor ons was dat zowel ervaren duikers als beginners op de boot zaten. Wij hebben één introductieduik gedaan en verder nog gesnorkeld. De ervaren duikers bleven langer weg, waardoor we soms wel erg lang moesten wachten om weer door te varen. Verder alles tip top! Zeker een aanrader.

Bekijk meer beoordelingen
17 juni 2018 beoordeeld

Super gemotiveerde crew die er werkelijk alles aan doen om je de best mogelijke ervaring te doen beleven. De sfeer zit direct goed en je wordt uitstekend begeleidt om de nodige kennis en competenties te vergaren voor een geslaagde duikervaring.

Reizigers die Duikcentrum Blue Paradise bekeken, bekeken ook

Hurghada, Rode Zee en Sinaï

Hurghada, Rode Zee en Sinaï

In Duikcentrum Blue Paradise geweest? Deel je ervaringen!