“Top ervaring!”
Beoordeling van Duikcentrum Blue Paradise

Duikcentrum Blue Paradise
Geclassificeerd als nr. 3 van 280 Tours in Hurghada
18 juni 2018 beoordeeld

Mijn vriend en ik hebben de introductieduik gedaan. Was zeker de moeite waard. Vriendelijk personeel en heel goede begeleiding. Ze stellen je gerust en eigenlijk doen ze alles voor je, je moet alleen zelf je oren klaren. Ik vond het echt een super ervaring, zou het zo weer doen!

Het enige minpuntje voor ons was dat zowel ervaren duikers als beginners op de boot zaten. Wij hebben één introductieduik gedaan en verder nog gesnorkeld. De ervaren duikers bleven langer weg, waardoor we soms wel erg lang moesten wachten om weer door te varen. Verder alles tip top! Zeker een aanrader.

17 juni 2018 beoordeeld

Super gemotiveerde crew die er werkelijk alles aan doen om je de best mogelijke ervaring te doen beleven. De sfeer zit direct goed en je wordt uitstekend begeleidt om de nodige kennis en competenties te vergaren voor een geslaagde duikervaring.

16 juni 2018 beoordeeld

Het geheel maakte een zeer professionele indruk. Veiligheid voorop. Ik heb een militaire duikachtergrond, hier was toch nog wat te leren. Geen poespas en zeer gastvrij. Zeker voor de eerste duik werd grondig gekeken naar

15 juni 2018 beoordeeld

Multi-talig, gefocust op veiligheid, maar steeds indachtig dat de mensen op vakantie zijn.
Perfecte organizatie, een aanrader voor iedereen die in hurghada wil duiken

Bekijk meer beoordelingen
15 juni 2018 beoordeeld

Dit is een van weinige, of zelfs het enige duikcenter die lessen in het nederlands geeft in Egypte. Ze houden de veiligheid hoog, en laten ze iedereen op een leuke manier genieten van de duiken of de lessen. Kortom, een supergroep waar fun en veiligheid groot is. Een aanrader voor nieuw en voor de ervaren duikers.

Reizigers die Duikcentrum Blue Paradise bekeken, bekeken ook

Hurghada, Rode Zee en Sinaï

Hurghada, Rode Zee en Sinaï

In Duikcentrum Blue Paradise geweest? Deel je ervaringen!