Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Diving Fun

Al 2 vakanties gedoken met blue paradise en we komen zeker nog terug. Ervaren en behulpzame crew ... meer lezen

gisteren beoordeeld
JonasZomergem
via mobiele applicatie
Prachtige duikdagen

Zeer goede duikschool! Alles is prima geregeld van het ophalen in het hotel, tot de heerlijke lunch ... meer lezen

5 dagen geleden beoordeeld
Kauff87
Neerpelt, België
via mobiele applicatie
Lees alle 1.129 beoordelingen

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Hurghada
vanaf US$ 30,00
vanaf US$ 70,00
vanaf US$ 37,50
vanaf US$ 26,00
Beoordeeld op 17 juni 2018

Super gemotiveerde crew die er werkelijk alles aan doen om je de best mogelijke ervaring te doen beleven. De sfeer zit direct goed en je wordt uitstekend begeleidt om de nodige kennis en competenties te vergaren voor een geslaagde duikervaring.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 16 juni 2018

Het geheel maakte een zeer professionele indruk. Veiligheid voorop. Ik heb een militaire duikachtergrond, hier was toch nog wat te leren. Geen poespas en zeer gastvrij. Zeker voor de eerste duik werd grondig gekeken naar

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 15 juni 2018

Multi-talig, gefocust op veiligheid, maar steeds indachtig dat de mensen op vakantie zijn.
Perfecte organizatie, een aanrader voor iedereen die in hurghada wil duiken

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 15 juni 2018

Dit is een van weinige, of zelfs het enige duikcenter die lessen in het nederlands geeft in Egypte. Ze houden de veiligheid hoog, en laten ze iedereen op een leuke manier genieten van de duiken of de lessen. Kortom, een supergroep waar fun en veiligheid groot is. Een aanrader voor nieuw en voor de ervaren duikers.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 13 juni 2018

Wij hebben enorm genoten van de scuba dive boottocht georganiseerd door Blue Paradise. De begeleiding bij de duik was super. Vooraf werd alles heel goed uitgelegd waarbij veiligheid op de eerste plek stond. Tijdens de duik was er een één-op-één begeleiding waardoor zelfs de grootste angsthaas het nadien een super ervaring vond. Lekker eten (naast Egyptische producten ook echte frietjes met mayonaise) tijdens de lunch. En wat ons heel erg opviel: de sfeer tussen de teamleden van de organisatie was heel goed: deze jongens hebben echt plezier in hun werk. En ook hun omgang met "de klanten" was zo gemeend vriendelijk en leuk: dit werd helemaal duidelijk toen klanten het personeel in het water gooide en andersom: jolige bende!
Naast de 2 duikstops wist de zeer ervaren Egyptische kapitein deze excursie helemaal top te maken door ons tijdens bliksemsnelle acties tot 2 keer toe midden tussen de dolfijnen te laten zwemmen. Een groep van zo'n 30 vissen incl. 4 jongen.... Kortom SUPER AANRADER

Datum van activiteit: juni 2018