Vandaag geopend: 07:30 - 17:00

Beoordeeld op 20 januari 2018
robf211
Meerssen, Nederland
via mobiele applicatie
Zeer geschikte duikclub voor ontspannend duiken.

Beoordeeld op 15 oktober 2017
WendyD2064
Lees alle 79 beoordelingen

Beoordeeld op 20 januari 2018 via mobiele applicatie

Strakke planning , vriendelijk , veilig. Met Mitch een refresher van mijn padi gedaan en 2 duiken vanaf hun fijne boot gedaan bij ko bida nai en ko bida nok. Heel mooi. Dankjewel

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 15 oktober 2017

Ieder jaar is het weer een feestje om met deze duikclub op pad te gaan. Zeer sympathieke eigenaar en een geweldige crew. Zeer bescheiden en heel behulpzaam.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 23 februari 2013

Gezellige en professionele duikschool, goede boot en een leuke crew.
Lunch aan boord is geweldig.
Vervoer van en naar hotel prima geregeld, voor herhaling vatbaar.

Datum van activiteit: februari 2013
Beoordeeld op 5 januari 2013

Met een vriendin heb ik afgelopen mei een week gedoken met Aquanaut Blue Heaven Hurghada en een super tijd gehad. Het duiken (vriendin heeft advanced gehaald) was strak georganiseerd, veilig, goed voorbereid met prima duikinstructeurs/masters. Het was er gezellig, veel humor en alles erg gerelaxed. Geen gehaast, gestress en gedoe en duiken in kleine groepjes, met in het duikschema voldoende ruimte voor eigen wensen en voorkeure.
Dankzij Mohamed heb ik de pracht van de onderwaterwereld ontdekt,lessen in veiligheid en respect voor al wat leeft,bedankt!
We hebben zoveel plezier gehad en bijgeleerd dat de terugkeer al vaststaat.
We hebben in totaal zes duiken gemaakt en zijn zeker van plan volgend jaar weer terug te gaan. Iedereen van Aquanaut Blue Heaven bedankt en “see you next year!”

Datum van activiteit: december 2012
Beoordeeld op 28 december 2010

Als je als ervaren duiker voor de 30 ste keer naar dezelfde eigenaars gaat , is het dat het er goed is !! Ervaren duiker ? ik ben met duiken gestart in 1973 , heb ondertussen een 1500 duiken , heb de halve wereld gezien en toch ga ik nog steeds eens terug naar Aquanaut het duikcenter bij uitstek in Hurghada . . Ik vertrek op 9 jan 2011 voor een 12 dagen duiken !!
Das pas vertrouwen hebben, nietwaar ?
Julleke