Vandaag geopend: 10:00 - 22:00

quad bike 's ochtends
18 beoordelingen
vanaf US$ 35,00
Beoordeeld op 4 september 2019

Ahmed heeft ons erg goed geholpen. Haalde ons in taxi op voor de deur en heeft ons eten en drinken meegegeven. Dit is ook handig aangezien het eten en drinken op de boot naar verhouding erg duur is. De tocht is prachtig en de vissen die je kan zien tijdens het snorkelen en in de glazen cabine zijn echt de moeite waard. Voor westerse mensen zou ik als tip meegeven niet te vloot gekleed te gaan. Er zijn veel moslims en dat voelt toch een beetje alsof je ze beledigt. Ahmed vertelt graag over leuke dingen die je kan doen en hoe je veilig naar de stad komt. Het was een leuke dag:)

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Supergoed.
Vriendelijke bemanning. Heerlijk eten. Mooie vissen gezien.
De dolfijnen kun je beter vanaf de boot kijken, ipv in het water.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Onwijs leuke dag gehad. Mooi kunnen snorkelen, dolfijnen gezien, prima eten, super vriendelijke crew.

Beoordeeld op 27 februari 2019

Een uitstapje geboekt bij het hotel voor 25 euro. We werden met een kleine bus gehaald en direct naar de boot gebracht. Een prachtige boot met draaistoeltjes en schone toiletten.Leuke attente bemanning. Na een half uur varen ongeveer gingen we naar beneden daar waren allemaal schuine ramen en kleine krukjes waarop je kon zitten. Wat een prachtige mogelijkheid om het koraal en de vissen te zien. Er was ook een snorkelmoment dat was helemaal genieten. Er waren zwemvesten, snorkels en zwemvliezen en er ging iemand mee met een redding band, hij lette goed op. Er gingen maar vijf mensen snorkelen dat is echt een gemiste kans, want het is werkelijk uniek!

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

Gister deze dagtrip gehad naar Cairo. Het was een lange trip(5 uur) voordat we aankwamen in Cairo, maar gelukkig hadden we een goede chauffeur want het verkeer in de stad zelf was choas. Tijdens de rit vertelde onze gids Rafat over het oude Egypte en het Egypte van nu. Hij was erg duidelijk, had een heleboel informatie en erg behulpzaam. Alles was prima geregeld, zelf beter dan we hadden verwacht. Heren bedankt voor deze onvergetelijke dag!