Beoordeeld op 8 september 2019

Alles in dit hotel is tot in de puntjes afgewerkt: van de ligbedjes, tot de kamers, de klinken en liften, het onthaal, het eten en zelfs de asbakken aan de liften zien er mooi uit! De 6 à la carte restaurants, die in de prijs inbegrepen zijn bij de all-in, zijn zeker een meerwaarde! Het personeel is altijd vriendelijk en hulpvaardig en verwacht zeker geen fooi in de plaats. Het hotel is uiterst proper. Voor ons is dit de derde zomer dat we komen en de kwaliteit is er alleen op verbetert!
Het enige minpuntje zijn de shows die van mindere kwaliteit zijn, maar dat is echt muggenziften wat ons betreft.
Een aanrader voor koppels die houden van rust en een romantische tête-à-tête!

Datum van verblijf: september 2019
BaronAreaManager, General Manager van Baron Palace Sahl Hasheesh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Sehr geehrter Herr & Frau. Snyers, wir sind stolz darauf, jedem Kunden hier im Baron Palace Sahl Hasheesh einen hervorragenden Service zu bieten. Wir freuen uns zu hören, dass Ihr Besuch keine Ausnahme war. Vielen Dank, dass Sie die wundervolle Bewertung abgegeben haben! Wussten Sie, dass wir auf unserer Website unterschiedliche Unterkünfte anbieten? Wir freuen uns auf ein Wiedersehen! - Baron Palace Sahl Hasheesh - Amr Assaad - General Manager / Amr.Assaad@baronpalacesahlhasheesh.com / Telefon +20 112 66 66 280

Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

We hebben de all in formule genomen en we konden dus elke dag een restaurantje gaan het eten was gewoon super!!! De hotel is op en top proper!!! En zeer vriendelijk.
Echt een aanrader
Snorkelen met de dolfijn was ook super!

Datum van verblijf: september 2019
BaronAreaManager, General Manager van Baron Palace Sahl Hasheesh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Sehr geehrter Gast, wir sind stolz darauf, jedem Kunden hier im Baron Palace Sahl Hasheesh einen hervorragenden Service zu bieten. Wir freuen uns zu hören, dass Ihr Besuch keine Ausnahme war. Vielen Dank, dass Sie die wundervolle Bewertung abgegeben haben! Wussten Sie, dass wir auf unserer Website unterschiedliche Unterkünfte anbieten? Wir freuen uns auf ein Wiedersehen! - Baron Palace Sahl Hasheesh - Amr Assaad - General Manager / Amr.Assaad@baronpalacesahlhasheesh.com / Telefon +20 112 66 66 280

Beoordeeld op 4 september 2019

Na 20+x Egypte en de laatste 10+x Magic Life Kalaway was het tijd om weer eens een ander hotel uit te proberen in Egypte. Wauw wat een topper.
Fantastisch hotel. Van de ontvangst, tot de kamer, de restaurants, de zwembaden, het personeel, de spa alles die 5 sterren. Er is werkelijk niks waar ik iets op aan kan merken maar dan toch. Wat viel tegen:
- het fatsoen van de Egyptische gasten en vooral hun kinderen. 's avonds in het hoofdrestaurant niet te houden. Vreselijk. Gelukkig waren er 6 top restaurants waar het rustig en relaxed eten was
- het entertainment team: die moeten maar eens op stage gaan bij Magic Life!
- het huisrif of eigenijk het ontbreken ervan. Als fervent duikers zijn wij gewend om in Egypte duikpak aan te trekken, fles op de rug te doen en hoppa heerlijk onder te duiken. Vergeet dat maar in Sahl Hashees. Het zwembad in de baai lijkt meer op een pierenbadje en je moet 20 minuten onder water zwemmen voordat je ook maar een klein brokje koraal tegen komt. Wat een tegenvaller. Het alternatief is een duik uitstap per boot in Hurghada met 70 prachtige duikplekken op 1 uur varen van de haven maar dat heeft 2 nadelen: je betaald de hoofdprijs (ruim 100 euro per persoon voor 2 duifjes) en je bent van 7.15 uur - 17.00 uur onderweg om 2x 1 uurtje te duiken.

Al met al een top vakantie gehad maar waar we voor kwamen "duiken" heeft op een heel laag pitje gestaan.

Datum van verblijf: augustus 2019

Geachte gast, we zijn er trots op uitstekende service te kunnen verlenen aan elke klant hier bij Baron Palace Sahl Hasheesh. We zijn blij om te horen dat je bezoek geen uitzondering was, bedankt voor het verlaten van de prachtige recensie! Wist je dat we verschillende accommodaties op onze website hebben? Kijk uit naar je volgende keer! - Baron Palace Sahl Hasheesh - Amr Assaad - General Manager / Amr.Assaad@baronpalacesahlhasheesh.com / telefoon +20 112 66 66 280

Beoordeeld op 2 september 2019

Als je binnenkomt in het hotel komt er een heerlijke geur tegemoet. We werden heel vriendelijk ontvangen. De man die ons naar de kamer bracht heeft ons alles uitgelegd. Ze willen hier alles voor je doen. Ze willen dat je extra geniet op vakantie. Het eten is goed. Het eten bij het italiaans en mexicaans restaurant is heerlijk. Wij hebben het meeste bij het zwembad gelegen. Er liggen wat grote stenen op het strand. Bij het zwembad zijn geregeld activiteiten waar je voor wordt gevraagd. De mensen van het entertainmentteam zijn erg vriendelijk. De hygiëne in het hotel is top!

Datum van verblijf: september 2019
BaronAreaManager, General Manager van Baron Palace Sahl Hasheesh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Super hotel met een top service. Voor je rust is dit hotel echt een aanrader. De animatie is ook goed. De kamers zijn ook schoon. En de mensen staan direct voor je klaar als er iets is. Dus een aanrader als je voor rust houd.

Datum van verblijf: september 2019
BaronAreaManager, General Manager van Baron Palace Sahl Hasheesh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Beste gast, we zijn heel blij dat je genoten hebt van ons resort en het strand, we maken onze klanten graag blij in Baron Palace Sahl Hasheesh! De volgende keer dat u hier bent, moet u de SPA-faciliteiten proberen. Bedankt voor het verlaten van de positieve recensie; Ik hoop dat ik je snel weer zie. Met vriendelijke groet, - Baron Palace Sahl Hasheesh - Amr Assaad - General Manager / Amr.Assaad@baronpalacesahlhasheesh.com / telefoon +20 112 66 66 280